اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی داخلی عرصه آب و برق کشور به کیفیت بخشی محصولات خود بپردازند

 

 

  به نقل از ایرنا، همایون حایری خیاوی در حاشیه چهارمین و آخرین روز از یازدهمین نمایشگاه بین المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب کشور در همایش «حمایت از ساخت داخل و  توسعه صادرا ت و خدمات مهندسی و کالا»، اظهار داشت: در فضای پساتحریم باید از صنایع داخلی حمایت کنیم که نیاز به کمک و مساعدت  سرمایه گذاران و   سرمایه داران دارد.
وی تصریح کرد: طی سنوات گذشته 6.6 میلیارد دلار خدمات فنی و مهندسی از اجرای صد پروژه صادر شده است.  
حایری افزود: هرچند حمایت سیاسی از صنایع و کارخانجات و تولیدکنندگان داخلی وظیفه ما است اما فعالان داخلی نیز باید به ارتقای کیفیت محصولات خود بپردازند.
وی از برنامه حمایت از تولیدات مبتنی بر دانش و فناوری بومی که نخستین بار در سندیکای برق به اجرا درآمده، خبر داد و افزود: به دنبال طراحی و اجرای سایر راهکارهای حمایت از تولیدات داخلی هستیم.
رییس مرکز پشتیبانی صنایع آب و برق و توسعه صادرات وزارت نیرو تاکید کرد: هرچند تولیدکنندگان و سرمایه گذاران داخلی چرخ صنعت آب و برق کشور را در دوران تحریم ها و فشارهای اقتصادی با تمام مشکلات چرخاندند اما این مساله دلیل نمی شود که فقط از تولیدات داخلی حمایت کنیم و ارتقای کیفیت محصولات و استاندارد کار یک ضرورت اساسی است.
وی تصریح کرد: وظیفه امروز ما تدوین قوانین و مقررات تسهیلگر تولید، کاهش مشکلات بانکی، گمرکی، فاینانس، صدور ضمانتنامه و ... صنایع داخلی است تا شک و شبهه کارفرمایان و فعالان اقتصادی داخلی هرچه بیشتر کاهش یابد.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با انجام برنامه ریزی های لازم سهم صادرات خدمات فنی و مهندسی به چندین برابر وضعیت فعلی افزایش یابد
.

 

۸ مهر ۱۳۹۴

امتیازی ثبت نشده است

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا