اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

کارخانجات تولیدی شهید قندی

مجتمع کارخانجات تولیدی شهید قندی

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
کابلهای خود نگهدار فشار ضعیف
مدیر عامل :
 
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
تهران- سعادت آباد- خیابان حق طلب غربی(26)- پلاک 49- طبقه 2
تلفن دفتر :
021-88565690-5
فاکس دفتر :
 
آدرس کارخانه :
یزد- صفاییه- انتهای بردار شهید قندی
تلفن کارخانه :
035-31844206
فاکس کارخانه :
035-38221551
وبسایت :
www.sgccir.com
ایمیل :
headoffice@abharcable.com
درباره شرکت
 
شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی در آبان ماه سال 1363 با هدف تولید انواع کابلهای مخابراتی مسی وکابلهای مخابراتی نوری ، توسعه ارتباطات و ایجاد تحول در شبکه عظیم مخابراتی کشور ، تحت پوشش وزارت پست و تلگراف و تلفن وقت درشهر یزد درزمینی به وسعت یک میلیون مترمربع و بازیربنایی معادل دویست هزارمترمربع همگام باآخرین فناوری روزجهان وبه عنوان پدیده ای نو درعرصه تولیدکابلهای مخابراتی تاسیس گردید. شروع بهره برداری از این مجتمع عظیم صنعتی ، مقارن با افتتاح سالن تولید کابلهای مخابراتی نوری بود که برای اولین بار درکشور، درسال 1367 محقق گردید. در سال 1369 با تولید کابلهای مخابراتی مسی آغاز شد و به منظور افزایش ظرفیت تولید ، خودکفایی صنعتی و تامین نیاز روزافزون کشور، تا سال 1384 طی سه مرحله توسعه یافت. در سال 1368 شرکت فیبر نوری و سلول خورشیدی با هدف تولید فیبر نوری و پانلهای خورشیدی در تهران راه اندازی و در سال 1378 دراین شرکت ادغام گردید..
این شرکت در سال1375 جزء نخستین شرکتهای ایرانی بوده که موفق به اخذ گواهینامه ISO 9001گردید و درسال 1381 گواهینامه کیفیت ISO 9001ویرایش 2000 واستاندارد زیست محیطی ISO 14001 را اخذ نمود . بر مبنای روح حاکم براین استانداردها است که هدف اصلی شرکت ، حفظ کیفیت درحداستانداردهای جهانی وبرآورده ساختن انتظارات مشتریان ، تعالی صنعتی واقتصادی وحذف وابستگی و حضور موثر در بازارهای جهانی میباشد . اصل مشتری سالاری وبهبود مستمرکیفیت و خدمات ، باور قطعی و تثبیت شده مدیران و کارکنان این شرکت می باشد تا در انجام به موقع تعهدات و در نظر گرفتن نیازها و خواسته های مشتریان و تضمین کیفیت محصولات تولیدی نهایت دقت و تلاش را مبذول نمایند. در راستای برنامه سوم توسعه اقتصادی ، اجتماعی وفرهنگی وسیاستهای خصوصی سازی دولت جمهوری اسلامی ایران در سال 1383 شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل و نام شرکت از "شرکت کابلهای مخابراتی شهید قندی" در سال 1387 به "شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی" تغییر گردید. شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی افتخار دارد با تجربه ای بیش از 20 سال فعالیت در زمینه طراحی و تولید انواع کابلهای مخابراتی وپانلهای خورشیدی ، بعنوان بزرگترین صادرکننده کابلهای مخابراتی درکشور، تامین کننده بیش از 80% از کابل مخابراتی زیرساخت کشور بعد از انقلاب اسلامی، شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی میباشد و طی هشت سال متوالی به عنوان یکی از صدشرکت برتر کشور انتخاب گردد.

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا