اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

دنیای مس

اطلاعات شرکت
شماره ثبت :
نوع فعالیت :
سیم مسی
مدیر عامل :
اطلاعات تماس
آدرس دفتر مرکزی :
تهران- خیابان وزرا- خیابان11- پلاک 23
تلفن دفتر :
021-88556475
فاکس دفتر :
021-88556474
آدرس کارخانه :
کاشان- بلوار قطب راوندی- شهرک صنعتی راوند- بلوار شماره دو- خیابان 18 شرقی- شرکت تولیدی دنیای مس
تلفن کارخانه :
031-55535073
فاکس کارخانه :
وبسایت :
www.copperworld.net
ایمیل :
info@copperworld.net
درباره شرکت
شرکت تولیدی دنیای مس در سال 1380 تاسیس گردید و در مدت زمان کوتاهی با افزایش ظرفیت به 160000 تن به بزرگترین تولید کننده مفتول مسی در کشور و یکی از بزرگترین تولید کنندگان در خاور میانه تبدیل شد. کارخانه دنیای مس در زمینی به وسعت 52000 متر مربع و با فضای سرپوشیده ای بالغ بر 18000 متر مربع در کاشان قرار دارد. شرکت دنیای مس علاوه بر سه نوع مفتول ETP،OFE وOFS، انواع هادیهای مسی بدون پوشش و با پوشش قلع (درمقاطع مختلف) و سیم مسی ترولی را نیز تولید می نماید. این شرکت توانایی بازیافت مس و پلیمررا از ضایعات سیم وکابل مسی روکش دار جهت استفاده مجدد دارا می باشد. این شرکت در راستای ارتقاء مدیریت کیفی، موفق به دریافت گواهینامه ISO 9001:2008 در زمینه تولید مفتول و سیم مسی از موسسه UKAS انگلستان شده است. آزمایشگاه دنیای مس با کمک پیشرفته ترین ابزار آلات بازرسی و سنجش کیفیت مانند Optical Emission Spectrometer، Oxygen Analyzer،Tensile Machine ،Miliohmmeter ،Thickness Tester و ... محصول نهایی را جهت انطباق با استانداردهای بین المللی کنترل می نماید. آزمایشگاه دنیای مس پس از اخذ گواهینامه بین المللی ISO 17025:2008 از مؤسسه DAR آلمان، به عنوان یک آزمایشگاه مرجع آزمونهای سیم و مفتول مسی در سطح بین المللی توانایی ارایه خدمات به سایر مراکز صنعتی را دارا می باشد.
محصولات
مفتول مسی کاتدی الکترولیتی
مفتول مس بدون اکسیژن
مفتول مسی بدون اکسیژن محتوی نقره
هادی های مسی تابیده شده سخت
هادیهای تابیده شده نرم ( افشان و نیمه افشان)
سیم ارت
سیم-مسی-ترولی
سیم مسی نرم
سیم مسی سخت
سیم مسی چند رشته
سیم مسی قلع اندود
سیم سودرونیک

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا