اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

تیرسازان سدید

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
انواع پایه های بتونی
مدیر عامل :
 
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
 
تلفن دفتر :
 
فاکس دفتر :
 
آدرس کارخانه :
اصفهان- شهرک صنعتی سجزی- فاز دوم- خیابان هشتم
تلفن کارخانه :
031-46412909
فاکس کارخانه :
031-46412609
وبسایت :
www.takbes.ir
ایمیل :
tirsazansadid@gmail.com
درباره شرکت
 
شرکت تیرسازان سدید با هدف ارتقای روز افزون صنعت کشور و بی نیازی از شرکت های خارجی ، از طریق افزایش توان خود پا در میدان تولید نهاد . این شرکت در سال 1388 در زمینی به مساحت 5000 متر مربع در شهرک صنعتی سگزی اصفهان تاسیس و در جهت تحقق اهداف صنعتی خود و با همکاری تعدادی از مهندسین و صنعتگران و به اتکای پشتوانه علمی و تجربی خود آغاز به تولید تیرهای بتنی اچ در تمام سایزها نمود و توانست جایگاه ویژه ای در بخش صنعت به خود اختصاص دهد و گامی موثر در راستای تحقق اهداف صنعتی کشور بردارد. سپس با توجه به طرح های صنعت برق و احتیاج بیش از پیش این صنعت به پایه های بتنی گرد این گروه برآن شد تا تولیدی دیگر را به محصولات خود اضافه نماید . لذا در سال 1393 با مشارکت مالی و فنی شرکت نیروگستر نوین شایان برق اقدام به برنامه ریزی و طراحی دستگاههای مرتبط با تولید پایه های گرد بتونی و با تامین بخشی از تجهیزات آن از طریق واردات در سال 1394 تولید انواع پایه های بتونی گرد پیش تنیده را در کشور آغاز نمود . در حال حاضر این شرکت ضمن تولید در شهرک سگزی با انجام طرح توسعه خود در حال راه اندازی کارخانه دوم در شهرک رازی با زیر بناء 15000 متر مربع جهت تولید انواع پایه های بتونی می باشد که انشاء اله بزودی راه اندازی خواهد شد
محصولات
 
تولید کننده تیرهای بتونی , عاملیت فروش ترانس , تولید یرق الات , نماینده برقگیر توس ، فروش کابل ، کات اوت و کلیه لوازم برق فشار متوسط و ضعیف

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا