اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

سامانه های نوین افرا

اطلاعات شرکت
شماره ثبت :
نوع فعالیت :
مقره های سیلیکونی کششی و سوزنی
مدیر عامل :
اطلاعات تماس
آدرس دفتر مرکزی :
شیراز- بلوار چمران- خیابان محمودیه- کوچه شماره 3- ساختمان سامان
تلفن دفتر :
071-36540838-41
09175908969
فاکس دفتر :
071-36540621
آدرس کارخانه :
شیراز- منطقه ویژه اقتصادی- بلوار تجارت شرقی- بلوار مخابرات
تلفن کارخانه :
071-37175281-2 - 071-37175292-3
فاکس کارخانه :
وبسایت :
www.eleplex.com
ایمیل :
info@eleplex.com
درباره شرکت
شرکت سامانه­ های نوین­ افرا، یکی از بزرگترین تولیدکننده­ های انواع مقره­ های سیلیکونی، انواع اسپیسرهای خطوط، مقره­ های جمپر و فیوز کات­ اوت برای خطوط فشار متوسط در خاورمیانه میباشد؛ که سایت اصلی آن در منطقه ویژه اقتصادی شیراز واقع شده است. محصولات تولیدی این شرکت با نام تجاری "ولتاژ" (Voltage)، نامی آشنا در میان شرکت­های توزیع نیروی برق، مهندسین و پیمانکاران می­باشد. به جرأت می­توان گفت که این شرکت تنها تولید کننده مقرۀ داخل کشور و خاورمیانه است که قسمت اعظم مواد اولیۀ مورد نیاز خود را، خود تولید می­کند. در همین راستا با هدف خودکفایی، این شرکت از سال 1390، موفق به تولید کامپوند سیلیکون مصرفی و میلۀ کامپوزیتی به کار رفته در ساخت مقره­ های خود شده است. رزین مصرفی این شرکت در تهیۀ میله­ های کامپوزیتی، رزینی ویژه بوده که مقاوم به جریان نشتی، شکست ترد، تخریب اوزونی و جذب رطوبت می­باشد که مناسب­ ترین رزین جهت استفاده در این صنعت می­باشد. برای دستیابی به خواص بالای محصولات، این شرکت از الیاف Low-seed ECR که مدرن ترین نوع الیاف در صنعت الیاف شیشه می­ باشد استفاده می­کند. همچنین کامپوند سیلیکونیِ تولیدی این شرکت، با فرمولاسیونی منحصر به فرد تولید می­شود که خواصی نظیر ضد آلودگی، آبگریزی، مقاومت نسبت به شعله، سایش، ایجاد مسیرهای هادی و مقاومت دی­ الکتریک و حجمی بالا، ضریب اتلاف دی­ الکتریک پایین و همچنین خواص مکانیکی مناسب را دارد.
محصولات تولیدی شرکت سامانه­ های نوین­ افرا بر اساس آخرین یافته­ های علمی و استانداردهای ملی و بین­ المللی از جمله استانداردهای (2012)IEC 62217 و (2008)IEC 61109 و (2008)IEC 61952 برای ساخت مقره­ های سیلیکونی کششی و اتکایی و استانداردهای (2005)IEC 62217 و (2008)2-60282 IEC برای ساخت فیوز کات اوت، تولید می شوند. لازم به ذکر است که هر بچ از محصولات تولید شده به صورت جداگانه براساس استانداردهای IEC مورد تست قرار می­گیرند. کیفیت بالای محصولات و برآورده نمودن نیازهای مشتریان، اولویت اول و هدف اصلی شرکت سامانه­ های نوین­ افرا می­باشد که در این راستا، این شرکت موفق به اخذ گواهینامه ISO 9001 از QUAY Audit Limited انگلیس و گواهی تأیید وجود و استقرار برنامه کنترل کیفیت (QC Plan) شده است. همچنین محصولات این شرکت آزمون­های بسیاری از آزمایشگاه­های داخلی و خارجی مانند آزمایشگاه تحقیقات انرژی، آزمایشگاه VEIKI-VNLLTO از اروپا، آزمایشگاه صنایع برق EPIL، آزمایشگاه پژوهشگاه نیرو، جهاد دانشگاهی علم و صنعت و موسسه تحقیقاتی رنگ امیرکبیر (مترا) را با موفقیت گذرانده و گواهی تأییدیه این آزمون­ها را کسب نموده است. محصولات این شرکت با دارا بودن ضرایب فواصل خزشی از 25mm/kV تا 45mm/kV، در تمامی شرایط آب و هوایی کشور اعم از هوای خشک تا مرطوب و همچنین میزان آلودگی­ های متفاوت تا درجه فوق­ سنگین مناسب می­باشد. لازم به ذکر است که این شرکت با گارانتی محصولات خود به کلیه خریداران این اطمینان را می­دهد که از پشتوانۀ خدمات پس از فروش به مدت 6 سال بهره­ مند خواهند بود.
محصولات
مقره سوزنی با فاصله خزشی 660 میلیمتر
مقره سوزنی با فاصله خزشی 871 میلیمتر
مقره سوزنی با فاصله خزشی 1117 میلیمتر
مقره بشقابی با فاصله خزشی 660 میلیمتر
مقره بشقابی با فاصله خزشی 853 میلیمتر
مقره بشقابی با فاصله خزشی 1004 میلیمتر
اسپیسر با فاصله خزشی 1120 میلیمتر
اسپیسر با فاصله خزشی 1320 میلیمتر
اسپیسر با فاصله خزشی 1490 میلیمتر
مقره جمپر با فاصله خزشی 660 میلیمتر
مقره جمپر با فاصله خزشی 853 میلیمتر
مقره جمپر با فاصله خزشی 1004 میلیمتر
فیوز کات-اوت با فاصله خزشی 1850میلیمتر

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا