اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

توس نیرو

توس نیرو

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
کات اوت فیوز(با عایق پلیمری) - کلید جداساز هوایی
مدیر عامل :
اشکان حسین زاده مقدم
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
مشهد- بلوار شهید عباسپور- مقابل شرکت گاز
تلفن دفتر :
051-33650901-3
فاکس دفتر :
051-33650909
آدرس کارخانه :
 
تلفن کارخانه :
 
فاکس کارخانه :
 
وبسایت :
 
ایمیل :
toosniooo1@yahoo.com
درباره شرکت
 
شرکت فنی توس نیروبا سه دهه تجربه در تولید و تأمین انواع تجهیزات مورد نیاز شبکه های توزیع وانتقال نیروی برق همچنان پیشرو در تامین نیازهای این صنعت در ایران میباشد. این شرکت با دارابودن 10 کارگاه تولیدی در زمره موثرترین مراکز تولیدی کشور بوده که با رعایت استانداردهای معتبر و بهره گیری از آخرین دستاوردهای علمی و دانش روز و انتقال تکنولوژی در تامین سفارشات دریافتی با بابالاترین کیفیت اقدام نماید یکی از چشم اندازهای آتی در عرصه صادرات، تولید ترانسفورماتورهای رنج 11 کیلوولت جهت صدور به کشور عراق می باشد همچنین در زمینه افزایش رنج تولید ترانسفورماتورهای خود، پس از تولید ترانسفورماتور 400 کیلوولت آمپر در سال 1390، افزایش یابد این شرکت با به خدمت گرفتن آخرین تکنولوژی روز دنیا و اخذ تائیدیه ها و گواهینامه های ذیربط از پژوهشگاه وزارت نیرو، دانشگاه تهران و سایر و مراجع ذیربط موفق به صادر نمودن محصولات خود به سایر کشورها نیز گردیده و حتی موفق به دریافت جایزه کیفیت اروپا نیز شده است.
مدیریت کنترل کیفی نقشی اساسی در فرایند تولید محصولات شرکت بر عهده دارد. این واحد با داشتن آزمایشگاهی مجهز و با اعمال نظارت مستمر بر جریان تولید محصولات و پس از حصول اطمینان نسبت به کیفیت آنها، اجازه انتقال این اقلام را به انبار محصول صادر می نماید. این نظارت مستمر و دقیق موجب شده تا شرکت موفق به اخذ تائیدیه ها و گواهینامه های لازم از مراجع داخل و خارج از کشور گردد.
حوزه مدیریت تحقیق و توسعه با همکاری مدیریت کنترل کیفی نقشی اساسی در ارتقای کیفیت محصولات، نوآوری و نیز تهیه طرح های لازم برای سفارشات خاص مشتریان بر عهده دارد. یکی از ابداعات این واحد تولید مهره های ضد سرقت برای دکلهای برق فشار قوی است که به شدت مورد استقبال اغلب شرکت های برق منطقه ای و توزیع نیرو قرار گرفته است.
محصولات
 
انواع کات اوت فیوز :
کات اوت فیوز 20 کیلوولت آمپر با مقره سیلیکونی به طول خزش 580
کات اوت فیوز 33 کیلوولت آمپر با مقره سیلیکونی به طول خزش 960
کات اوت فیوز 33 کیلوولت آمپر با مقره سیلیکونی به طول خزش 1023
انواع کلید جداسازهوایی :
کلیدجداساز هوایی 400 آمپر با ترمینال برنزی و مقره سیلیکونی به طول خزش 580
کلیدجداساز هوایی 400 آمپر با ترمینال برنزی و مقره سیلیکونی به طول خزش 960
انواع ترانسفورماتور :
ترانسفورماتور 25 کیلوولت آمپر 20 کیلوولت
ترانسفورماتور 50 کیلوولت آمپر 20 کیلوولت
ترانسفورماتور 100 کیلوولت آمپر 20 کیلوولت
ترانسفورماتور 200 کیلوولت آمپر 20 کیلوولت
ترانسفورماتور 315 کیلوولت آمپر 20 کیلوولت

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا