اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

برقگیر پارس

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
برقگیر 20 کیلو ولت
مدیر عامل :
 
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
اصفهان- خیابان سعادت آباد- جنب آژانس شکیبا- ساختمان 71- طبقه سوم
تلفن دفتر :
031-36616615
فاکس دفتر :
031-36614038
آدرس کارخانه :
اصفهان- محمودآباد- خیابان بیستم- چهارراه اول- سمت چپ- جنب سنگبری نگین
تلفن کارخانه :
031-33804160
فاکس کارخانه :
031-33804393
وبسایت :
www.parsete.ir
ایمیل :
info@parsete.ir
درباره شرکت
 
شرکت تجهیزات انتقال برق پارس فعالیت خود را در زمینه تولید انواع برقگیرهای خطوط توزیع تحت لیسانس شرکت ABBسویس از سال 1371 آغاز کرد .این شرکت در سال 1376 تولید برقگیرهای خطوط توزیع خود را آغاز نمود . از برتریهای این برقگیر ها مشخصات متناسب با خطوط توزیع ایران و ضمانتنامه پنج ساله آنها می باشد .برقگیر پارس تولید برقگیر های فشار قوی خود را از سال 1378 با دانش فنی شرکت زیمنس آلمان ، برند 3EP ، آغاز کرد. این برقگیر ها هم اکنون در سراسر شبکه فوق توزیع و انتقال ایران مورد استفاده قرار میگیرند.برقگیر پارس در سال 1379 اقدام به احداث آزمایشگاه فشار قوی خود نمود . این آزمایشگاه در نوع خود در سطح کشور منحصر به فرد و امکان انجام کلیه آزمایشات تایپ تست برقگیر در آن وجود دارد . این شرکت در سال 1378 موفق به اخذ گواهینامه ایزو 9002 از شرکتDQS آلمان شد و در سال 1382 موفق به ارتقاء آن به سیستم مدیریت کیفیت ایزو 9001 ورژن 2000 از شرکت DQS آلمان گردید و در حال حاظر تجربه 14 سال ممیزی فرایندهای اجرایی سازمانی تحت این استاندارد را به همراه دارد. در مجموع برقگیر پارس افتخار دارد تولید انواع برقگیر از 300 ولت تا 765 کیلو ولت را به شرح زیر انجام دهد .
برقگیر های فشار ضعیف : برقگیر های فشار ضعیف با مقره رزینی تولید می شوند و دارای مشخصه 300 ولت تا 3 کیلو ولت می باشد .
برقگیر فشار متوسط : برقگیر های فشار متوسط با مشخصه ولتاژی از 3 کیلو ولت تا 36 کیلو ولت در انواع مختلف به شــرح زیر می باشد:
برقگیرهای خطوط توزیع طرح ABBبا مقره سرامیکی مجهز به سیستم PRESSURE RELIEF
برقگیرهای خطوط توزیع با مقره پلیمری
برقگیر تابلویی خطوط توزیع
برقگیر های فشار قوی : برقگیر های فشار قوی از 63 کیلو ولت تا 765 کیلو ولت می باشند .
محصولات
 
 
برقگیر سرامیکی برند PAW
برقگیر پلیمری برند PAP
شمارنده-برقگیر
برقگیر فشار ضعیف برند PAM
برقگیر پست
برقگیر پست برند PAE
دیسکانکتور برقگیر
برقگیر تابلویی
برقگیر تابلویی برند PAL
دستگاه تحلیل وضعیت برقگیر
برقگیر پلیمری فشارقوی

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا