اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

فراساز ( فرا نور افشان )

اطلاعات شرکت
شماره ثبت :
نوع فعالیت :
پایه های روشنایی
مدیر عامل :
محمود اصحابی
اطلاعات تماس
آدرس دفتر مرکزی :
تهران- خیابان اشرفی اصفهانی- کمی پایینتر از مرزداران- برج نگین رضا- طبقه بیستم
تلفن دفتر :
021-44031731 ده خط
فاکس دفتر :
021-44031730
آدرس کارخانه :
اصفهان- کیلومتر 35 جاده قدیم تهران- روبروی شهرک صنعتی مورچه خورت
تلفن کارخانه :
031-45642507 ده خط
فاکس کارخانه :
031-45642510
وبسایت :
www.farasaz.com
ایمیل :
Info@farasaz.com
درباره شرکت
این شرکت یکی از بزرگترین واحدهای طراحی و ساخت انواع پایه های روشنائی، تاشو و برجهای تلسکوپی مرتفع تا ارتفاع 60 متر، پروژکتورهای صنعتی، چراغهای روشنائی و پایه پرچم مرتفع از 30 متر الی 120 متر می باشد. دفتر مهندسی این شرکت متخصص ارائه طرحهای نور پردازی میباشد. شرکت فرانورافشان دارای گواهینامه مدیریت کیفیت ISO9001 از شرکت بین المللی Alliance و عضو رسمی انجمن چراغ سازان ایران می باشد . کارخانه فرانورافشان در واقع در شهر صنعتی صفا دشت شهریار دارای 5000 متر زمین و 2000 متر مربع سالن تولید مونتاژ و نیز آزمایشگاه تست و محاسبه مشخصات نوری انواع چراغها و پروژکتورها میباشد. شرکت فرانورافشان مبتکر و طراح پایه های چراغهای روشنائی متحرک در خاورمیانه می باشد . همچنین از نظر ساخت انواع پروژکتورها و چراغهای خیابانی مورد تائید برق تهران می باشد.
گروه شرکتهای فراساز که در سال 1359 شروع به کار نمود متشکل از چهار شرکت خصوصی با سهامداران مشترک است. اعضای گروه شرکتهای فراساز عبارتند از: شرکت فراساز، شرکت صنعتی فراساز، شرکت نیروفران و شرکت فرانورافشان.

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا