اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

گلنور

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
پایه های روشنایی
چراغ روشنایی معابر
مدیر عامل :
 
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
اصفهان- خیابان فردوسی- مجتمع تجاری زاینده رود- طبقه سوم- واحد 124
تلفن دفتر :
031-32201157-8
فاکس دفتر :
031-32203535
آدرس کارخانه :
اصفهان- منطقه صنعتی اشترجان- خیابان پنجم- واحد 218
تلفن کارخانه :
0335-3482491
فاکس کارخانه :
 
وبسایت :
www.golnoor.com
ایمیل :
info@golnoor.com
نمایندگی ها
 
نماینده اصفهان: صنایع روشنایی امین    33757144-031
درباره شرکت
 
شرکت گلنور یکی از پیشتازان صنعت برق و روشنایی کشور به شمار می رود. این شرکت، برنامه ریزی و پاسخگویی به نیازهای گوناگون "صنعت و هنر روشنایی" را در راس فعالیت های خود قرار داده و با تکیه بر داشته های خود توانسته است جایگاه ممتازی در این صنعت در کشور و منطقه کسب نماید. شرکت گلنور رابطه میان روشنایی و زندگی را در حرفه خود به کار گرفته است. رشد روزافزون فناوری های نوین در صنعت روشنایی در مقیاس جهانی ایجاب می کند که همزمان با بهره گیری از این فناوری ها، در مسیر دستیابی به تحقیق و توسعه کارآمد، تربیت نیروی انسانی با نگرش کاربردی و گسترش آزمایشگاه های تخصصی مربوطه گام برداریم. از این رو در شرکت گلنور، با در نظر گرفتن رسالت و ماموریت سازمانی، موضوعات کلیدی و دانش بنیان در حوزه تحقیق و توسعه روشنایی نشانه گیری شده است و در قالب هشت دپارتمان تخصصی در حال اجرا می باشد. امید است فعالیت های این دپارتمان ها موجب ارتقای دانش روشنایی، ایجاد ارتباط سازمان یافته با مجامع بین المللی، حمایت از طراحان روشنایی و نورپردازی و ایجاد فرصت برای خلق ایده های ناب ایرانی در صنعت نور و روشنایی گردد.
محصولات
 
 
چراغ خیابانی
چراغ خیابانی LED
چراغ پارکی
چراغ پارکی LED
نورافکن
نورافکن LED
چراغ چمنی LED
برج روشنایی
پایه چراغ معابر
پایه چراغ تزئینی

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا