اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

لامپ نور

اطلاعات شرکت
شماره ثبت :
نوع فعالیت :
لامپ گازی بخار جیوه و سدیم
مدیر عامل :
اطلاعات تماس
آدرس دفتر مرکزی :
اصفهان- خیابان 22 بهمن- ابتدای حمزه اصفهانی جنوبی- مجتع تجاری اداری مروارید- طبقه اول – واحد 107-شرکت مان الکتریک
تهران- خیابان شهید پاشا ظهری (کامرانیه جنوبی)- بن بست مریم- پلاک 1 طبقه اول
تلفن دفتر :
031-32685941
021-22235505
فاکس دفتر :
031-32663754
آدرس کارخانه :
ساوه- شهرک صنعتی کاوه- خیابان آزادی- خیابان پنجم
تلفن کارخانه :
0864-2343211-5
فاکس کارخانه :
0864-2342656
وبسایت :
www.noorlamp.ir
ایمیل :
درباره شرکت
شرکت لامپ نور (سهامی خاص) درسال 1363فعالیت خود را در زمینه تولید انواع لامپ رشته ای، با هدف ارائه خدمات مختلف و گسترش فعالیت تولیدی آغاز نمود. این شرکت از بدو تشکیل، آموزش، کیفیت و تکنولوژی به روز را در دستور کار خود داشته و اکنون با تکیه بر بیش از ربع قرن تجربه، پیشتاز دراین عرصه می باشد . همکاری با شرکت اسرام آلمان و تولید محصولات لامپ های بخارجیوه و بخارسدیم با نام تجاری اسرام ایران و تولید سایر محصولات نور با مشارکت شرکت اسرام دستاوردی مهم در راستای ارتقا کیفیت و اعتبار شرکت لامپ نور می باشد. محوریت فعالیت های شرکت لامپ نور علاوه بر تولیدات رشته ای، تولید انواع لامپ های گازی از جمله جیوه، بخار جیوه مستقیم، بخار سدیم، متال هالید (درانواع رنگ) ، لامپ های هالوژن، لامپ های کم مصرف بالاست سر خود، فلورسنت، مادون قرمز، ماورا بنفش و لامپ ها و پنل ال ای دی می باشد. اکنون شرکت لامپ نور با اعتقاد به توان خلاقیت بالای جوانان ایرانی سعی درفتح قله های تکنولوژی و صنعتی در جهت رشد و بالندگی کشور دارد و با پشتوانه نیروی انسانی متخصص و پرسنل کارآمد به امید نایل آمدن به این مهم قدم بر می دارد. شرکت لامپ نور در تولیدات خود همواره کیفیت را اصلی و مهم و اساسی دانسته است و برای نیل به این مهم از هیچ تلاشی دریغ نکرده است. رویکرد مدیریتی شرکت در فراهم کردن بستر و تجهیزات مناسب و لازم در کنار متخصیصن این امر باعث شده تا شرکت لامپ نور موفق به کسب پروانه ها، گواهینامه و اسنانداردهای متعددی گردد که در ذیل جهت مشاهده گواهینامه ها به صفحه گواهینامه مراجعه فرمائید.
محصولات
انواع لامپ LED
انواع لامپ بخار جیوه
انواع لامپ بخار سدیم
انواع لامپ متال هالید
ایگینیتور
بالاست

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا