اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

پرتو خازن

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
انواع خازن چراغ
مدیر عامل :
 
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
تهران- خیابان گاندی- خیابان یکم- پلاک 15- طبقه پنجم- واحد 12
تلفن دفتر :
021-88882956-8
09122057468
فاکس دفتر :
021-88882959
آدرس کارخانه :
 
تلفن کارخانه :
 
فاکس کارخانه :
 
وبسایت :
www.pkc-capacitor.com
ایمیل :
sales-local@pkc-capacitor.com
درباره شرکت
 
شرکت پرتو خازن در سال 1375 تاسیس گردید. محل کارخانه در زمینی به مساحت 10000 متر مربع در نزدیکی تهران بنا گردیده است. فعالیت شرکت با تولید فیلم متالیزه آلومینیوم، خازنهای روشنایی، موتوری و اصلاح ضریب قدرت آغاز گردید. در سال 1383 خط تولید فیلم متالیزه آلومینیوم - روی نیز راه اندازی گردید. روند رشد و فعالیت شرکت پرتو خازن به گونه ای بوده است که در حال حاضر محصولات و خدمات بیشماری شامل انواع مختلف خازنهای اصلاح ضریب قدرت، موتوری، روشنایی، بانکهای خازنی ثابت و اتوماتیک را به صنعت عرضه نموده که این محصولات براساس آخرین استانداردهای (2&1-60831) IEC و جدیدترین پیشرفتهای صورت گرفته در زمینه فناوری این صنعت تولید می شوند. ظرفیت سالانه تولید شرکت حدود 4000000 خازن موتوری و روشنایی و 5000 مگاوار خازن اصلاح ضریب قدرت می باشد. همچنین آمادگی طراحی و تولید محصولات مطابق سفارش مشتری در حجم و کمیت اقتصادی در جهت نیل به اهداف شرکت را نیز دارا میباشد.
شرکت پرتو خازن در حال حاضر بیش از 80 نفر مهندس مجرب و نیروی کار ماهر را به کار گرفته است. طی چند سال گذشته این شرکت بشکل چشمگیری توسعه پیدا نموده و همواره روند رو به رشدی را از خود نشان داده است. سالها انباشتگی تجربه به همراه منابع مادی و انسانی متنوع و کارآمد و توفیق در دستیابی به اهداف توسعه در زمینه تنوع و کیفیت محصول موجب گردید تا شرکت پرتو خازن امروزه به بزرگترین و معتبرترین تولید کننده خازن و تنها تولید کننده فیلم متالایز (ماده اولیه خازن) در خاورمیانه تبدیل شود.
این شرکت با استفاده از توان فنی بالا و نیروهای متخصص موفق به دریافت گواهینامه تایپ تست از VDE (معتبرترین مؤسسه صادر کننده گواهی تایپ تست در صنعت برق) از کشور آلمان شده است، همچنین گواهینامه ISO 9001/2008 از شرکت TÜV کشور آلمان برای مدیریت کیفیت و گواهینامه های استاندارد کیفیت محصول از دانشگاه علم و صنعت و پژوهشگاه نیرو ایران در پرونده فعالیت های شرکت به ثبت رسیده است. شرکت پرتو خازن در لیست تولید کنندگان معتبر خازن های فشار ضعیف تأیید شده از طرف سازمانهایی چون شرکت برق منطقه ای تهران، شرکت توزیع نیروی برق تبریز، شرکت بهینه سازی مصرف سوخت کشور و شرکت کالای نفت ایران و شرکت گاز و..... نیز قرار دارد. کیفیت بالا بهمراه قیمتهای رقابتی سبب گردیده تا این شرکت بخش عمده ای از محصولات تولیدی خود را در بازارهای جهانی و بخشی دیگر را در بازار داخلی عرضه کند.
محصولات
 
 
خازن های اصلاح ضریب قدرت سیلندری
بانک های خازنی ثابت (باکس)
بانک های خازنی اتوماتیک
رگولاتورهای ضریب قدرت
کنتاکتورهای خازنی
راکتورهای حذف هارمونیک
خازنهای موتوری دائم کار
خازنهای روشنایی

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا