اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

سخت شیمی

اطلاعات شرکت
شماره ثبت :
نوع فعالیت :
حباب چراغ لاک پشتی
مدیر عامل :
اطلاعات تماس
آدرس دفتر مرکزی :
تلفن دفتر :
فاکس دفتر :
آدرس کارخانه :
اصفهان- کیلومتر25 جاده اردستان- ناحیه صنعتی کمشچه- خ حافظ- فرعی یک
تلفن کارخانه :
031-45488885-7 - 031-45488686-7
فاکس کارخانه :
031-45488885
وبسایت :
www.sakhtshimi.com
ایمیل :
info@sakhtshimi.com
نمایندگی ها
نمایندگی اصفهان : شرکت سپاهان بهار نیرو 09133157127
درباره شرکت
گروه تولیدی سخت شیمی به شماره ثبت 20529 در سال 1375 در شهر اصفهان تاسیس شد و فعالیت خود را در زمینه ی تولید سمباده رول پارچه ای آغاز نمود. مهندسین توانمند و مجرب این شرکت توانستند در مدت 2 سال با استفاده از تکنولوژی جهانی و همچنین ابتکارات و خلاقیت های فردی دستگاه های تولید سمباده را ساخته و به بهره برداری برسانند. در طی سالیان گذشته با اعمال سیستم های کنترل کیفیت و طرح های تحقیقاتی ، سمباده های تولیدی این شرکت به سطح بالایی از کیفیت دست یافته اند.
استفاده از سمباده های سخت شیمی به 2 دلیل کیفیت مناسب و قیمت کاملا رقابتی باعث افزایش بهره وری و کاهش چشمگیر هزینه های مصرف کننده می شود. شایان ذکر است شرکت سخت شیمی با تکیه بر پتانسیل علمی مهندسین و مدیران خود ، در حال تدارک و ساخت دستگاه تولید سمباده ی کاغذی ضد آب می باشد که محصولی پر مصرف و وارداتی است و پس از این برای اولین بار افتخار تولید داخلی در ایران را دارد. بنا به محاسبات و پیش بینی های گروه تولید و به امید یاری یزدان پاک اولین محصول دستگاه تولید کاغذ سمباده در آینده ی نه چندان دور جهت تست و بررسی به بازار ارائه می گردد.
در سال 1388 بنا به درخواست تعدادی از تولید کنندگان داخلی چراغهای خیابانی مهندسین این شرکت اقدام به طراحی و ساخت خط تولید تمام اتوماتیک حباب سکوریت چراغ های خیابانی نمود.این محصول با کیفیت هم اکنون در سطح وسیعی از شرکت های تولیدی و نگهداری چراغ های خیابانی در حال استفاده می باشد. علاوه برتولیدات فوق شرکت سخت شیمی محصولات دیگری را نیز به بازار عرضه می دارد که به تفصیل در قسمت محصولات شرح داده شده است.
محصولات
حباب سکوریت چراغ خیابانی سایز 125وات گلنور
حباب سکوریت چراغ خیابانی سایز 250وات گلنور

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا