اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

آرین کلید پارس - نماینده رسمی MELCOS ایتالیا

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
انواع سکسیونر گازی داخلی - دیژنکتور
مدیر عامل :
 
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
تهران- بلوار اشرفی اصفهانی- برج نگین رضا– واحد 414- شرکت آرین کلید پارس
تلفن دفتر :
021-44030073
فاکس دفتر :
021-44030073
آدرس کارخانه :
 
تلفن کارخانه :
 
فاکس کارخانه :
 
وبسایت :
www.ariankelid.ir
ایمیل :
info@ariankelid.ir
نمایندگی ها
 
نماینده اصفهان : شرکت نیرومان صنعت سپاهان 32240158-031
درباره شرکت
 
واحد بازرگانی شرکت آرین کلید پارس با بیش از 15 سال سابقه در زمینه ی بازرگانی و فروش انواع تابلو و پست های برق در ایران و خاورمیانه در صنایع مخابرات _ برق _ نفت و گاز و صنایع مرتبط فعالیت نموده. شرکت آرین کلید پارس با به کارگیری دانش فنی روز و امکانات و ماشین آلات کافی از سال 1391 مطالعه خود را جهت تولید کلیدهای فشار متوسط و فشار ضعیف آغاز کرده و در حال حاضر به عنوان نماینده انحصاری شرکت های ME.LC.OS ایتالیا( تولید کننده ی کلید های فشار متوسط - فشار ضعیف و انواع تابلو وپست های کمپکت فشار متوسط) - EN TECHNOLOGIES کره جنوبی ( تولید کننده ی سکسیونر گازی هوایی - اتوریکلوزر و سکشنالایزر ) و KORPS کره جنوبی(تولید کننده ی نشانگر خطای زمینی و هوایی ) در ایران می باشد.
محصولات
 
 
سکسیونر گازی
دیژنگتور خلاء
کیوسک
سکسیونر گازی هوایی
ریکلوزر
سکشن لایزر

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا