اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

بارز کلید

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
انواع سکسیونر گازی داخلی
مدیر عامل :
 
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
تهران- بلوار اشرفی اصفهانی- بالاتر از میدان پونک- کوچه 21- پلاک 10
تلفن دفتر :
021-44478695
فاکس دفتر :
021-44479049
آدرس کارخانه :
کرمان- شهرک صنعتی شماره 2 (خضراء)، بلوار ملیکا- خیابان ملیکا 2
تلفن کارخانه :
034-33386168-9 - 33386411-14
فاکس کارخانه :
034-33386168
وبسایت :
www.barezkelid.com
ایمیل :
info@barezkelid.com
نمایندگی ها
 
نماینده اصفهان : شرکت نیرومان صنعت سپاهان 32240158-031
درباره شرکت
 
شرکت بارز کلید به عنوان اولین تولید کننده سکسیونر گازی و دژنگتور خلا در سطح ولتاژ 24 و 36کیلو ولت ، در سال 1389 در کرمان شروع به کار نمود. این شرکت پس از اخذ کلیه مجوزهای لازم، با استفاده از بهترین مواد اولیه مورد نیاز شروع به تولید محصولاتی با کیفیت و رقابتی با نمونه های مشابه خارجی و عرضه آن به بازار برق کشور نمود. آغاز تولیدات این شرکت بنا به نظر بسیاری از کارشناسان خبره، زمینه ساز انقلابی در صنعت برق کشور بوده و گامی موثر در زمینه بومی سازی بیش از پیش صنعت برق کشور می باشد . با توجه به افزایش استفاده از انرژی و ضرورت ساخت و توسعه شبکه های برق و اجرای پروژه های مربوطه در سرتاسر کشور، شرکت بارز کلید برای نیل به خود کفایی در صنعت برق کشور و با هدف طراحی و تولید انواع مختلف کلیدهای برق فشار متوسط تاسیس شد. این شرکت پس از یک دوره فعالیت موثر، در سال اول موفق به تولید انواع مختلف نمونه های اولیه گردید و پس از تولید مدل نهایی، نسبت به انجام تست های نمونه طبق استاندارد بین المللی اقدام نمود.
محصولات
 
کلید فشار متوسط دیژنکتور
کلید فشار متوسط سکسیونری

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا