اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

همیان فن

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
انواع رله های ثانویه
مدیر عامل :
 
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
تهران- خیابان ولی عصر- روبروی پارک ملت- خیابان سایه- پلاک1
تلفن دفتر :
021-22017692-22015057
فاکس دفتر :
021-22053237
آدرس کارخانه :
تهران- میدان آزادی- ابتدای جاده مخصوص کرج- روبروی پل فرودگاه- خیابان بیمه 1- مجتمع پارس ماشین- پلاک 8
تلفن کارخانه :
021-44634745
فاکس کارخانه :
021-44634745
وبسایت :
www.hamianfan.ir
ایمیل :
Hf_co_commercial@yahoo.com
درباره شرکت
 
باتوجه به رشد روزافزون مصرف انرژی و همچنین سیاست های کلان جهت رشد تولید،انتقال و توزیع نیروی برق در سراسر کشور و با هدف قطع وابستگی در زمینه حفاظت در این شبکه هاشرکت همیان فن (هفکو) در سال 1370 در تهران تاسیس گردید.این شرکت پس از یک دوره تحقیقات مستمر موفق گردید تا اولین نمونه های صنعتی رله های اولیه را تولید و جهت انجام تستهای مربوطه ارائه نماید.درسال 1373 همزمان با کسب تاییدهای این رله تولید انبوه آن نیز آغاز گردید.
شرکت هفکو براساس سیستم تضمین کیفیت خود و منطبق بر الگوی استاندارد جهانی ISO.9001 اهداف اصلی سازمان را تعیین نموده است که به شرح ذیل اعلام می گردد :
الف)تحقیق ،ساخت و ارتقاء مخصولات خود بااستفاده از جدیدترین دانش فنی قابل دسترس در صنعت برق و الکترونیک جهت رضایت مشتریان و تحویل به موقع محصول به آنها و دستیابی به جایگاه قابل قبول در میان شرکت های تولیدی داخلی و خارجی.
ب)تحول فرهنگ سازمانی با تکیه بر عدم تمرکز ،توسعه خلاقیت کارکنان ،سیستم اطلاعات مدیریت نظام مشارکت کارکنان و حرکت بسوی خود نظارتی مستمر.
ج)آموزش مستمر کارکنان و تلاش برای افزایش دانش ،توانایی و رفاه عمومی آنها که مهمترین سرمایه این شرکت محسوب می شوند.
د)کمک به اقتصاد ملی از طریق تهیه منافع حاصل از برگشت سرمایه و تعیین استانداردهای بالای رقابتی ر بهره وری و کیفیت حامع به کمک صادرات محصولات شرکت.
محصولات
 
رله اضافه جریان نومریکال مدل DOA2.1
رله اضافه جریان نومریکال به همراه ریکلوزر مدل DOA2.1
رله ولتاژی نومریکال مدلDUA2.1
رله خطای زمین حساس نومریکال مدلDOA0.1
رله قفل کننده (Lockout) مدل ELA069
رله تریپ مدل ETA042
رله نظارت برمدارتریپ مدل ETCA43
رله سکشن لایزر مدل DSA2.1

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا