اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

پهر نیرو کنترل ( PNC )

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
رله های ثانویه
مدیر عامل :
 
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
یزد- میدان خاتمی- بلوار مدرس- روبروی شهرک بهاران
تلفن دفتر :
035-36290380-36292140
فاکس دفتر :
035-36292139
آدرس کارخانه :
 
تلفن کارخانه :
 
فاکس کارخانه :
 
وبسایت :
www.PNCGroup-Co.Com
ایمیل :
info@PNCGroup-Co.Com
درباره شرکت
 
شرکت پهر نیرو کنترل در سال ۱۳۸۵ در زمینه بهینه سازی و ارتقای سیستمهای حفاظتی و کنترلی فعالیت خود را آغاز نمود. از اهداف اولیه شرکت میتوان به جایگزینی نسل جدید عناصر حفاظتی در شبکه‌های توزیع و همچنین امکان ایجاد شبکه ارتباطی و کنترلی اشاره نمود. با در نظر داشتن اهداف فوق این شرکت سعی براستفاده از محصولات بروز جهانی نموده و موفق به اخذ نمایندگیهای محصولات خارجی از کره جنوبی و مالزی و کانادا گردیده است. جهت مشارکت در پروژه‌های متنوع داخلی و خارجی تائیده‌های داخلی از مراکز معتبری همچون موسسه KERI ، مرکز پروهشهای وزارت نیرو، شرکتهای مشاوره ای مانند OIEC, SPEC مناطق نفت خیز، خطوط لوله نفت، نفت فلات قاره و کسب شده است. در بخش توزیع نیرو نیز دارای تاییدیه‌های توزیع برق استانهای مختلف در رزومه کاری شرکت می‌باشد. از سیاستهای تیم مهندسی شرکت ارائه خدمات مشاوره ای جهت بهینه سازی و بروز رسانی اطلاعات کارفرما بوده و در این راستا جلسات آموزش فنی در شرکتهای مختلف برگزار شده است. و در صورت نیاز این شرکت آماده برگزاری جلسات فوق میباشد. تیم مهندسی و خدمات پس از فروش نیز در راستای نیل به این اهداف با بهره گیری از دانش مهندسی و ارتباط مستمر با دیگر شرکتهای همکار در پروژه‌های نفتی، پتروشیمی‌و فولاد و صنعتی حضور داشته است.
محصولات
 
رله جریانی
رله ولتاژی
رله مولتی فانکشن
رله نشتی جریان (EARTH LEAKAGE)
رگولاتور اصلاح ضریب توان
رله حفاظت موتور کمپکت

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا