اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

چیره نیرو توان - نماینده رسمی CHINT چین

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
انواع کلید اتوماتیک فیکس کمپکت
انواع کنتاکتور روشنایی
مدیر عامل :
 
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
تهران- خیابان دکتر بهشتی- بین سهروردی و اندیشه- پلاک 56 - واحدهای 18 و 19 - شرکت چیره نیرو توان
تلفن دفتر :
021-88419260-1
فاکس دفتر :
021-88418998
آدرس کارخانه :
 
تلفن کارخانه :
 
فاکس کارخانه :
 
وبسایت :
www.cntco.ir
ایمیل :
info@cntco.ir
نمایندگی ها
 
نماینده اصفهان: فروشگاه برق آتنا 32200389-031
درباره شرکت
 
شرکت چیره نیرو توان در سال 1385 با تکیه بر تجارب 30 ساله مدیران ارشد خود در صنعت برق و با هدف تامین تجهیزات با کیفیت و استاندارد مورد نیاز این صنعت تاسیس گردیده و پس از اخذ نمایندگی انحصاری از شرکت معظم چینت الکتریک که معتبرترین و بزرگترین تولید کننده محصولات الکتریکی در کشور چین میباشد و با پیمودن راه پر فراز و نشیب در حال حاضر سهم به سزائی از بازار این صنعت را به خود اختصاص داده است.
هدف اصلی مدیران و همکاران متخصص این مجموعه شناخت نیازهای مشتریان و ارائه خدمات بهینه در سراسر کشور می باشد. هم اکنون این شرکت شامل چندین واحد جداگانه فروش ، بازاریابی ، خدمات پس از فروش ، انبار،مالی و بازرگانی می باشد که با هماهنگی کامل و تفکر کار تیمی سعی در ارائه خدمات هرچه بهتر به نمایندگان و مشتریان محترم را دارد. شرکت چیره نیرو توان با تامین سبد گسترده ای از تجهیزات فشار ضعیف ، متوسط و ایجاد شبکه مویرگی فروش شامل نمایندگان و عاملان توزیع در شهرهای مختلف کشور یکی از برترین شرکت های بازرگانی در زمینه بازاریابی و فروش محصولات برقی در کشور به حساب می آید. این شرکت به صورت مستمر در اکثریت سمینارها و نمایشگاههای داخلی و خارجی مرتبط شرکت نموده و مفتخر است که با توجه به کیفیت مطلوب محصولات چینت الکتریک و تائیدیه های بین المللی مانند KEMA,VDC,CE,UL,….. و همچنین با اخذ تائیدیه از آزمایشگاههای مرجع داخل کشور در لیست تامین کنندگان مجاز شرکتهای توزیع نیروی برق ، شرکت ملی نفت ایران ، شرکت ملی گاز ایران ، شرکت آب و فاضلاب و بسیاری از صنایع ، مانند صنعت فولاد قرار بگیرد.
چینت الکتریک بزرگترین تولیدکننده تجهیزات فشار ضعیف ،فشار متوسط و فشار قوی در چین است . تنوع و فراوانی محصولات در بخشهای فشار ضعیف، فشار متوسط و فشار قوی همراه با کیفیت بالای آنها که منجر به اخذ تاییدیه های بین المللی همچون KEMA,VDE,CE,CB,UL,SEMKO,PCT,FI,RCC,CSA,NRI گردید
در کنار فاکتور حائز اهمیت قیمت سبب شد تا خیلی زود نظر مثبت بسیاری از مصرف کنندگان مارکهای معتبر اروپایی و آمریکایی به محصولات CHINT معطوف گردیده و محصولات CHINT Electric جایگزین مناسبی برای محصولات اروپایی و آمریکایی گردد به طوری که در کمتر از 20 سال حجم فروش و میزان گردش مالی این کمپانی در سال 2007 به رکورد 18/4 میلیارد دلار و در سال 2011 به 8 میلیارد دلار رسید که نشان دهنده گرایش قابل توجه مصرف کنندگان به محصولات این کمپانی معتبر می باشد. هم اکنون بسیاری از محصولات کمپانیهای معتبر اروپایی و آمریکایی همچونGENERAL Electric آمریکا در کارخانجات شرکت CHINT تولید می گردند .
محصولات
 
 
کلیدهای مینیاتوری
کلیدهای اتوماتیک
کلیدهای هوایی
کنتاکتورها
کلید حرارتی
چراغ سیگنال LED
رله
خازن مکعبی
خازن استوانه ای

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا