اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

پارس تکنولوژی ( PTEC )

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
انواع کلید اتوماتیک
انواع کلید مینیاتوری
مدیر عامل :
 
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
شیراز- بلوار میرزای شیرازی- کوچه 14- پلاک 144
تلفن دفتر :
071-36234375
فاکس دفتر :
071-36251557
آدرس کارخانه :
شیراز- شهرک بزرگ صنعتی شیراز- بلوار کیمیا- قطعة RL2- بلوک 20
تلفن کارخانه :
 
فاکس کارخانه :
 
وبسایت :
www.pars-technology.com
ایمیل :
info@pars-technology.com
نمایندگی ها
 
نماینده اصفهان: شرکت نیروگسترنوین شایان برق 32241061-031
درباره شرکت
 
شرکت نوآوران صنعت برق از سال 1386 فعالیت خود را در زمینه واردات محصولات فشار ضعیف آغاز نمود این شرکت در سال 1388 با دریافت نمایندگی انحصاری محصولات DELIXI ELECTRIC اقدام به واردات وپخش این کالا در سراسر کشور نمود. سال 1391 در حالی که کشور نیازمند تولید ملی و استقلال از برند های بیگانه بود شرکت نوآوران صنعت برق با انتقال تکنولوژی تولید از کشور آلمان و بکار گیری نیروهای مجرب داخلی اقدام به تولید محصولات فشار ضعیف تحت نام پارس تکنولوژی نمود . اکنون محصولات پارس تکنولوژی با نام تجاری PTEC و با دارا بودن نشان استاندارد ملی و تاییدهای شورای ارزیابی توانیر در تمامی ایران مورد استفاده می باشد.
محصولات
 
 
کلیدهای مینیاتوری
کلیدهای اتوماتیک کامپکت
کلیدهای هوایی

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا