اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

الکترو کاوه

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
انواع کلید مینیاتوری
مدیر عامل :
 
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
تهران- خیابان سعدی شمالی- ساختمان250- طبقه5- واحدهای 7 و 9
تلفن دفتر :
021-77686085-77613656
فاکس دفتر :
021-77614612
آدرس کارخانه :
 
تلفن کارخانه :
 
فاکس کارخانه :
 
وبسایت :
www.electrokaveh.com
ایمیل :
kaveh@electrokaveh.com
نمایندگی ها
 
نماینده اصفهان: پارتیکان سپهر اسپهان 36630905-031
درباره شرکت
 
در سال 1361 با مجوز وزارت صنایع جهت تولید انواع کلید های گردان تابلوئی گروه صنعتی تولیدی الکتروکاوه تأسیس و اقدامات اولیه جهت احداث کارخانه در شهر صنعتی کاوه را بعمل می آورد.. در سال 1365 پس از احداث ساختمان و نصب و راه اندازی ماشین آلات و تجهیزات با ورود قطعات جهت مونتاژ، شرکت فعالیت های تولیدی خود را رسماً شروع مینماید. در سال 1370 با تولید کلیه قطعات فلزی و پلاستیکی مورد نیاز به خودکفائی رسیده و بتدریج موفق به تولید انبوه کلیدهای گردان تابلویی از 12 تا 630 آمپر در حالتهای مختلف میشود. در سال 1375 خط تولید کلیدهای مینیاتوری در کارخانه الکتروکاوه راه اندازی شد و موفق به تولید کلیدهای مینیاتوری از 2 تا 63 آمپر بصورت تکفاز – فاز و نول – سه فاز و سه فاز و نول گردید .. از سال 1385 به منظور تنوع بخشیدن به مصحولات تولیدی ، الکتروکاوه تولید تجهیزات برقی خودرو را در برنامه فعالیتهای خود قرارداد و موفق به تولید انواع رله های DC خودروهای سبک و سنگین شد .
در حال حاضر گروه صنعتی تولیدی الکترو کاوه با استفاده از تجارب سی ساله خود ، تولیدات خود را با تکنولوژی روز دنیا مطابقت داده و طرح جدیدی از کلیدهای گردان با درجه حفاظت (IP65) و کلیدهای قابل قطع زیر بار دو طرفه Changeover 200 تا 630 آمپر در برنامه فعالیت خود قرارداده است . محصولات الکتروکاوه موفق گردیده است نیاز طیف وسیعی از مصرف کنندگان کلید های تابلوئی را در صنایع برق ، نفت ، گاز و پتروشیمی ، صنایع سیمان ،صنایع فولاد ، صنایع ماشین ابزار ، صنایع خودرویی و ریلی را تامین نماید. محصولات تولیدی الکتروکاوه مطابق با استانداردهای بین المللی IEC تولید و عرضه میگردد و دارای تائیدیه های کیفی از سازمان استاندارد ملی ایران و موسسه SEMKO سوئد میباشد . درک نیاز مشتری و توجه به خواسته های مصرف کنندگان و تلاش شبانه روزی کلیه پرسنل موجب گردیده تا امروزه محصولات تولیدی الکتروکاوه یکی از بهترین نوع تولیدات در زمینه کلیدهای تابلویی در سطح جهان باشد .
محصولات
 
 
کلید گردان
کلید دو طرفه برق شهر و ژنراتور
کلید مینیاتوری
کلید های فشاری و چراغ سیگنال

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا