اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

مگ الکتریک ( MAG )

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
ترانس جریان - ترانس ولتاژ
مدیر عامل :
 
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
تهران- شهرک غرب- فاز4- خیابان فلامک شمالی- خیابان4- پلاک26
تلفن دفتر :
021-88365595
فاکس دفتر :
021-88573097
آدرس کارخانه :
قزوین- شهرک صنعتی البرز- بلوار میرداماد غربی- جنب مخابرات
تلفن کارخانه :
0283-2222884-5
فاکس کارخانه :
 
وبسایت :
www.magelectricco.com
ایمیل :
 
نمایندگی ها
 
خیابان توحید- مقابل مجتمع پزشکان- اول کوچه ارشاد- شماره14 (شرکت ژرف) 36242829-36262808-031
درباره شرکت
 
شرکت مگ الکتریک تولید کننده انواع ترانسفورماتورهای ولتاژ و جریان در سال 1352 توسط آقای مهندس محسن فرجاد راد تاسیس گردید.ایشان که فارغ التحصیل کارشناسی ارشد قدرت از کشور آلمان هستند دارای سالها تجربه در صنعت برق از جمله سابقه 8 سال همکاری با شرکت زیمنس آلمان میباشند. کارخانه مگ الکتریک در شهر صنعتی البرز در120 کیلومتری غرب تهران واقع شده است. این شرکت در بدو تأسیس، تولید ترانسفورماتورهای جریان و ولتاژ فشار ضعیف را با همکاری و لیسانس شرکت آلمانی مس‌واندلربا ، پیشرو در تولید انواع ترانسفورماتورهای ابزاردقیق در ایران آغاز نمود. ترانسفورماتورهای جریان و ولتاژ فشار ضعیف در مدل های مختلف و با بهترین کیفیت، مطابق با استانداردهای بین المللی IEC60044-1 و IEC60044-2 و VDE0414‌ توسط این شرکت تولید می شوند. شرکت مگ الکتریک در طول 40 سال سابقه فعالیت خود در نتیجه کیفیت تولیدات، سرویس دهی مطلوب و نیز توسعه خطوط تولید، به نحو احسن موفق به اخذ رضایت مشتریان خود بوده است. به عنوان بخشی از طرح های توسعه شرکت مگ الکتریک؛ تولید انواع ترانسفورماتورهای جریان و ولتاژ فشار متوسط تا 36 کیلو ولت با همکاری و لیسانس شرکت زیمنس آلمان شروع نمود.
شرکت مگ الکتریک گواهی کیفیت محصولات ترانسفورماتورهای فشار متوسط خود را بر اساس استانداردهای بین المللی از شرکت مستقل و تأیید شده آلمانی I.P.H در سال 1999 دریافت و در سال 2005 برای دامنه وسیعی از محصولات جدید و قدیم خود مجدداً گواهی کیفیت دریافت نمود. این شرکت همچنین موفق به اخذ تأیید صلاحیت آزمایشگاهی از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران گردید. سایر تأییدیه ها و گواهی های محصولات شرکت مگ الکتریک شامل گواهی تایپ تست از موسسات بین المللی معتبرو مشهور مانند KEMA ؛ CE و S-mark از SEMKO، مهر استاندارد تشویقی از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، واحد نمونه استان قزوین در سال 1381، مدیر کنترل کیفیت واحد نمونه کشوری در سال 1384 و گواهی ISO9001 در مدیریت کیفیت از شرکت بین المللی IMQ و عضویت شبکه کیفیت IQNet میباشد.
با افزایش ظرفیت تولیدات، شرکت مگ الکتریک در چند دهه اخیر پاسخگوی تقاضای رو به رشد بازارهای داخلی و خارجی بوده است. جهت رسیدن به رضایت مشتری، بخش تحقیق و توسعه، چندین مدل جدید و خاص در بخش فشار متوسط و فشار ضعیف بر اساس تقاضای مشتریان خود طراحی نموده است. این شرکت با توجه به توسعه روز افزون صنایع برق و افزایش درخواست مشتریان خود، در سال 1387 موفق به دریافت مجوز طرح و توسعه در بخش تولیدات فشار متوسط از سازمان صنایع و معادن استان قزوین گردید. که خط تولید جدید در بخش فشار متوسط با تجهیزات بروز شرکت معتبر هیدریش آلمان در سال 1388به بهره برداری رسید.
محصولات
 
 
انواع ترانس جریان فشار ضعیف
انواع ترانس جریان فشار متوسط

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا