اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

مانا نیرو

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
انواع کلمپ بی متال
مدیر عامل :
 
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
تهران- خیابان ولیعصر- روبروی پارک ملت- برج ملت- طبقه سوم- واحد2
تلفن دفتر :
021-22025915-22025918
فاکس دفتر :
021-22014504
آدرس کارخانه :
 
تلفن کارخانه :
 
فاکس کارخانه :
 
وبسایت :
www.mananiroo.ir
ایمیل :
 
درباره شرکت
 
در سال 1382 با بکار گیری تجربه 40 ساله موسس مجموعه - مرحوم مهندس سید محمد فقیه سبزواری - و با هدف فعالیت و نوآوری در نیاز های روز شبکه های توزیع نیروی برق تاسیس شد. این شرکت تجربیات شرکت های ماند (تاسیس: 1351)، برق و صنعت (تاسیس: 1356) و شرکت سازه های فنی ایران (تاسیس: 1359) را در ساختار خود به کار گرفته و می کوشد در زمینه راهکار های جدید شبکه های توزیع برق، سیستم های هوشمند مدیریت شبکه و فناوری کاهش تلفات مسیر پیشرفت را در جامعه برق کشور هموار نماید.
کیفیت کالا و سرعت در ارایه خدمات، مزیت رقابتی ماست، ما قضاوت بازار و مشتریان را ملاک خود قرار داده ایم. نیروی انسانی متخصص و متعهد در کنار تجربه و توان مالی، سرمایه ما است. مانا نیرو با عقد قرارداد نمایندگی انحصاری با شرکت SIECOM کره جنوبی در حوزه ایران و افغانستان، به جامعه ارایه دهندگان خدمات اتوماسیون شبکه های توزیع پیوسته است.

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا