اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

پالایش روغنهای صنعتی زنگان

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
روغن ترانسفورماتور
مدیر عامل :
 
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
 
تلفن دفتر :
 
فاکس دفتر :
 
آدرس کارخانه :
زنجان- شهرک صنعتی- شماره1- خیابان پروفسور ثبوتی- خیابان شهریور یکم
تلفن کارخانه :
024-32221586-32221722-25
فاکس کارخانه :
024-32221587
وبسایت :
www.ziorefining.com
ایمیل :
A.Mirmostafa@Gmail.com
درباره شرکت
 
شرکت پالایش روغنهای صنعتی زنگان با سرمایه گذاری مجموعه ایران ترانسفو و با هدف تامین نیاز روغن شرکتهای ترانسفورماتورسازی و تولید کننده ای مطمئن با کمیت و کیفیت مناسب و قابل قبول و با بهره گیری از فن آوریهای جدید و توسعة سطح علمی و ارتقاء آن جهت دسترسی به بازارهای داخلی و خارجی و با استفاده از مواد اولیه تولید داخل کشور و تبدیل آن به روغن ترانسفورماتور و ایجاد کار آفرینی واشتغال در تاریخ 23/12/84 و به شماره ثبت 6320 تاسیس و پس از انجام تشریفات قانونی و اخذ جواز تاسیس فعالیت خود را در زمینه طراحی و احداث کارخانه روغنهای صنعتی درشهرک صنعتی زنجان شروع به کار نمود.
شرکت پالایش روغنهای صنعتی زنگان یکی از زیر مجموعه های شرکت ایران ترانسفو بوده وتامین کننده اصلی نیاز این شرکت به روغن ترانسفورماتور کلاس 1 میباشد. در حال حاضر ظرفیت تولید 30000 تن انواع روغنهای عایق الکتریکی و صنعتی را دارا میباشد. مشتریان دیگر محصولات شرکت ، شرکتهای توزیع برق منطقه ای هستند
محصولات
 
روغن ترانس آزاد بدون بازدارنده کلاسI
روغن ترانس ارس بدون بازدارنده کلاسII
روغن ترانس آزاد بدون بازدارنده
انواع روغن های صنعتی

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا