اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

قفل ایمن

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
انواع قفل های برنجی
مدیر عامل :
کسرایی
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
مشهد- خیابان خاکی- نبش خراسانی 27
تلفن دفتر :
051-38542511
فاکس دفتر :
051-38598763
آدرس کارخانه :
 
تلفن کارخانه :
 
فاکس کارخانه :
 
وبسایت :
www.imenlock.com
ایمیل :
info@imenlock.com
درباره شرکت
 
صنایع قفل ایمن پیوسته و با تلاشی مستمر در جهت بکارگیری نیروهای متخصص و کار آمد و همچنین تجهیز و تامین کارخانه با ماشین آلات مدرن و بهره برداری از تکنولوژی مناسب سعی در ایجاد تحولی در صنعت حفاظت فیزیکی داشته است در همین راستا صنایع قفل ایمن در سال ۱۳۸۰ موفق به اخذ مجوزهای لازم از وزارت صنایع و معادن گردید . با تلاش و پشتکار پرسنل متخصص صنایع قفل ایمن در جهت ارتقاء و افزایش سطح کیفی و امنیتی قفلهای کتابی برای اولین بار در صنعت قفل سازی ایران موفق به طراحی و ساخت قفلهای ضد اسید و ضد برش با تائیدیه ها و مجوزهای لازم از مراکز علمی و صنعتی گردید صنایع قفل ایمن در رابطه با تولید قفل های خاص و سفارشی , همچنین تهیه قفل با کلیدهای مادر Master Key موفق به همکاری و ارائه خدمات به بخش هایی از شرکت های : ایران خـودرو , توزیع نیروی برق , اداره انبارها , صندوق های خیریه , آب و فاضلاب و کارخانجات بزرگ گردید که از افتخارات این شرکت می باشد. ما معتقدیم : ۱- توجه به نیاز مشتری , اولین دغدغه کاری است. ۲-کیفیت را مشتری تعریف می کند , بنابر این هر آنچه مشتری می گوید را باید باور داشت. ۳- کنترل نماینده مشتری در فرآیند تولید است. ۴- رمز پویایی و ماندگاری در عرصه تولید پرداختن به تحقیق و توسعه در راستای دستیابی به دانش و تکنولوژی روز می باشد.

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا