اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

الکترونیک افزار آزما

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
لوازم اندازه گیری ( کنتور )
مدیر عامل :
 
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
تهران- خیابان عباسپور-خیابان توانیر– نرسیده به بزرگراه همت- کوچه روز- پلاک1
تلفن دفتر :
021-88889572-3
فاکس دفتر :
021-88878889
آدرس کارخانه :
 
تلفن کارخانه :
 
فاکس کارخانه :
 
وبسایت :
www.afzarazma.com
ایمیل :
info@afzarazma.com
درباره شرکت
 
شرکت الکترونیک افزارآزما در سال 1359، به همت عده ای از فارغ التحصیلان رشته مهندسی برق و الکترونیک دانشگاه صنعتی شریف ، درجهت رسیدن به خودکفائی و استقلال صنعتی و اقتصادی و آموزش فنی کشور تأسیس شد. آغاز فعالیت شرکت الکترونیک افزارآزما با طراحی و تولید دستگاههای اندازه گیری، آموزشی و تحقیقاتی برق، الکترونیک و مخابرات و تجهیزات کارگاهها و آزمایشگاههای مختلف بصورت کلید در دست TUMKEY بوده است . کلیه مراحل تحقیقات، طراحی، تولید مدارات، سخت افزار و نرم افزار و ساخت قطعات فلزی، پلاستیکی و بدنه دستگاهها توسط این شرکت و توسط تجهیزات پیشرفته و سیستمهای خودکار انجام می پذیرد.
از سال 1380 این شرکت همکاری گسترده ای را با وزارت نیرو در جهت طراحی و تولید سیستمهای اندازه گیری مورد نیاز صنعت برق کشور آغاز نمود و با دستیابی به دانش فنی صد در صد داخلی موفق به تولید انواع کنتور تکفاز و سه فاز دیجیتال چند تعرفه گردید. در این راستا موفق به تاسیس کارخانه، خرید و نصب مدرن ترین ماشین آلات و همچنین راه اندازی آزمایشگاه منحصر به فرد جهت تست های استاندارد کنتور و رفع نیازهای بخش تحقیقات و ارتقاء کیفیت تولید با ظرفیت تولید بیش از سه میلیون دستگاه کنتور (در سال) گردیده است. در طول 35 سال گذشته الکترونیک افزار آزما بیش از 50 مدل تجهیزات مخابراتی و الکترونیکی تست و اندازگیری با بالاترین سطح عملکرد و قابلیت اعتماد زیاد تولید نموده که تماما منطبق با استانداردهای بین المللی می باشند.
این شرکت دارای بخش تحقیق و توسعه فعالی می باشد و هرساله چند پروژه تحقیقاتی جدید را در دستور کار خود قرار می دهد. در حال حاضرتجهیز قسمت اعظم کارگاهها و آزمایشگاههای برق، الکترونیک و مخابرات ، وزارت آموزش و پرورش ، دانشگاه آزاد اسلامی ، سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور، دانشگاههای سراسری، واحدهای آموزش تخصصی و مهندسی درارتش ، شرکت نفت و گاز و پتروشیمی ومراکز آموزش مخابرات استانها توسط این شرکت انجام می پذیرد.

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا