اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

کنتور سازی ایران

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
لوازم اندازه گیری (کنتور)
مدیر عامل :
 
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
تهران- خیابان استاد نجات الهی- خیابان ورشو- پلاک 5
تلفن دفتر :
021-88801958-9
فاکس دفتر :
021-88801961
آدرس کارخانه :
قزوین- شهرک صنعتی البرز- خیابان حکمت دوم
تلفن کارخانه :
028-32223191-2
فاکس کارخانه :
028-32223193
وبسایت :
www.ski.ir
ایمیل :
info@ski.ir
درباره شرکت
 
شرکت کنتورسازی ایران(سهامی عام) در سال 1347 با مشارکت وزارت نیرو، بانک صنعت ومعدن ، شرکت آاِگ اینترنشنال و سازمان گسترش مالکیت واحدهای تولیدی در شهر صنعتی قزوین تأسیس گردید. بهره برداری از کارخانه که یکی از اولین واحدهای ایجاد شده در قدیمی ترین شهر صنعتی کشور است در سال 1350 در زمینی به مساحت 40000 مترمربع و با تولید حدود 100000 دستگاه کنتور آغاز و طی توسعه های بعدی تا سال 1357 تولیدات این شرکت در مجموع نزدیک به 500000 دستگاه کنتور از انواع مختلف تکفاز و سه فاز مکانیکی افزایش یافت
با پدید آمدن فناوری دیجیتال در صنعت کنتور، مدیران و کارشناسان آگاه کنتورسازی ایران، یکی از پیشروترین شرکت های جهان در عرضه تولید انواع کنتور را برای همکاری برگزیدند و پس از بیش از 2 سال مذاکرات مستمر، شرکت کنتورسازی ایران ، در سال 1384 موفق به عقد قرارداد تولید کنتورهای الکترونیک تحت لیسانس شرکت اکتاریس فرانسه گردید. در عین حال تغییر محصول و تکنولوژی، تنها از طریق آموزش و بهبود مستمر منابع انسانی میسر بود که با توجه به تغییر نیاز بازار، به صورت موازی طی مراحل عقد قرارداد صورت پذیرفت و در نهایت پس از طی مراحل تولید آزمایشی، خطوط تولید کنتورهای الکترونیک در سال 1385 باحضور وزیر محترم نیرو افتتاح گردید. تأمین کیفیت محصول برابر استانداردهای جهانی ، تولید محصول با کمترین هزینه انجام شده و تحویل به موقع تولیدات به مشتری از اهداف این سیستم بوده که با اعتقاد بر اصل مشارکت هگانی کارکنان در تمامی سطوح و رده های سازمانی طراحی شده است. اخذ گواهینامه ایزو 2000 – 9000 گواه محکمی بر این ادعاست که با فعالیت مطلوب مدیران و پرسنل خدوم شرکت در سال 1383 به وقوع پیوست و تاکنون ادامه یافته است
از دیگر راهبردهای عمده شرکت کنتورسازی ایران در دوره جدید، دستیابی به تنوع محصول بوده است که در اولین گام، خطوط تولید بردهای الکنترونیک و تولید لامپ های کم مصرف در پاییز 1389 با حضور مدیرعامل محترم شرکت توانیر جناب آقای مهندس حائری به بهره برداری رسید تا مقدمه ای باشد بر آغاز تولید محصولات دیگر در گروه کارخانجات کنتورسازی ایران.
محصولات
 
 
انواع کنتور تکفاز مکانیکی
انواع کنتور تکفاز هوشمند
انواع کنتور سه فاز هوشمند

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا