اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

امید فیوز

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
ارت موقت - چوب پرش - کفشک عایقی
مدیر عامل :
 
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
 
تلفن دفتر :
09131181213
فاکس دفتر :
 
آدرس کارخانه :
اصفهان- جاده اصفهان شیراز- بالاتر از پل راه آهن- کوی راه حق- خیابان امام خمینی- شماره 335
تلفن کارخانه :
031-36540322
فاکس کارخانه :
031-36540323
وبسایت :
www.omidfuse.com
ایمیل :
omidfuse@gmail.com
درباره شرکت
 
این گروه فنی مهندسی در سال 1360 توانست با اتکا بر دانش ، تجربه و خلاقیت مدیران ، مهندسان و دانش پژوهان جوان این مرز و بوم به مدیریت آقای مهندس امیر حسین امیدیان که به تنهایی بار علمی و تجربی بیش از نیم قرن را چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی بر دوش میکشند، به شکوفایی و جایگاه علمی ، اجتماعی و تجاری صنعتی در خور توجهی برسد. این مجموعه فنی مهندسی در زمینه ارائه تولیدات و خدمات مرتبط با ایمنی برق فشار قوی و صنعتی متمرکز در چهار مجموعه محصول و سه مجموعه خدماتی اصلی فعال است.
این شرکت افتخار دارد که در کنار پیشقراولان صنعتی ایران به عنوان یک عضو کوچک توانست در حد بضاعت از عهده مسئولیت های متعددی در زمینه تولید ، تعمیر و طراحی ، جایگزینی قطعات خارجی و نایاب صنعت برق در وزارت دفاع ، وزارت نیرو، وزارت صنایع و معادن ، مجتمع فولاد و ذوب آهن ، سازمان هواپیمایی ج. ا.ا و وزارت نفت چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران سازندگی و بالندگی و اخیرا در برابر فشار ناجوانمردانه تحریم بر ملت و صنعت ایران به لطف الهی برآید. خدا را به خاطر امکان خدمت به جامعه فنی و مهندسی این کشور بی بدیل از صمیم قلب سپاسگذاریم و امید داریم روزی را ببینیم که صنعت و پیشرفت اصفهان و ایران عالم گیر شود و برای این امید تا سر حد توان خواهیم کوشید و به گرمی دست تمام یاوران را خواهیم فشرد. این شرکت همچنین آمادگی خود را برای سرمایه گذاری علمی و مالی بر روی پروژه های جدید در صنعت برق با هماهنگی کانون نخبگان استان اصفهان و با هدف جذب نو آوران و طراحان صنعتی، اعلام میدارد.

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا