اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

آرین مفصل

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
انواع سرکابل و دوراهه
مدیر عامل :
 
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
تهران- خیابان شریعتی- بالاتر از سه راه قیطریه- کوچه سینا- مجتمع پل رومی- طبقه 2- واحد 10
تلفن دفتر :
021-22692677
فاکس دفتر :
021-22231350
آدرس کارخانه :
 
تلفن کارخانه :
 
فاکس کارخانه :
 
وبسایت :
www.arianmafsal.com
ایمیل :
 
نمایندگی ها
 
نماینده اصفهان : پارتیکان سپهر     تلفن : 36630905-031       فکس : 36611265-031
درباره شرکت
 
شرکت آرین مفصل با برخورداری از کادر فنی مجرب و متخصص، نامی آشنا و پیشتاز در تامین و تهیه انواع مختلف اتصالات و ملحقات کابل و نیز کاورهای عایقی مورد استفاده در خطوط انتقال و پست های انتقال انرژی می باشد. این شرکت از سال 1385 فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون به جهت عرضه محصولات با کیفیت توانسته در نزد تمامی شرکت های توزیع نیروی برق و اغلب شرکت های برق منطقه ای استان­ها و شهرستان­های کشور بعنوان یکی از تامین کنندگان مجاز اقلام فوق الذکر مورد پذیرش قرار گرفته شود. شرکت آرین مفصل همکاری خود را با شرکت United Electric بعنوان شریک تجاری شرکت های بزرگ و صاحب نام Hongshang و GCA در سال 1385 شروع کرد . شرکت Hongshang یکی از سازندگان معتبر Heat Shrinkable Material در دنیا می­باشد و محصولات این شرکت جزو اقلام درجه یک کشور چین به شمار آمده و در حال حاضر بیش از 80 درصد از تولیدات این شرکت به اغلب کشورهای آمریکایی ، اروپایی و آسیایی صادر می­گردد. همچنین شرکت GCA نیز یکی دیگر از سازندگان صاحب نام اتصالات کابل از جنس سیلیکن­رابر محسوب شده و در زمینه ساخت اتصالات کابل ، این شرکت تکنولوژی ساخت اتصالات کابل را از شرکت SIEMENS خریداری و با برخورداری از امکانات تولید و آزمایشگاه­های پیشرفته فشارقوی خود اتصالات کابل را با کیفیت بالا تولید می نماید.
محصولات
 
محصولات فشار ضعیف
محصولات فشار متوسط

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا