اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

سیم و کابل سمنان

سیم و کابل سمنان

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
کابل های فشار ضیف
کابل های خودنگهدار فشار ضعیف
سیم مسی
مدیر عامل :
ابوالفضل امیر احمدی
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
تهران- خیابان سید جمال الدین اسد آبادی- بالاتر از میدان کلانتری- رو به روی پمپ بنزین
تلفن دفتر :
021-88215880-9
فاکس دفتر :
021-88215893
آدرس کارخانه :
سمنان- کیلومتر9 جاده مهدشیر- جنب چینی رویال
تلفن کارخانه :
023-33684426
فاکس کارخانه :
 
وبسایت :
 
ایمیل :
info@semnancable.com
درباره شرکت
 
مجتمع تولیدی صنعتی صنایع کابل سمنان در سال 1386 با اهدف :ایجاد زمینه های شغلی در راستای سیاستهای اشتغال زایی و توسعه صنعت و تولید تجهیزات و لوازم برقی بویژه انواع سیم و کابل و لامپ کم مصرف و لوله و داکت برق در شهرسمنان تاسیس شد .مجتمع تولیدی صنعتی صنایع کابل سمنان در سال 1386 با اهدف :ایجاد زمینه های شغلی در راستای سیاستهای اشتغال زایی و توسعه صنعت و تولید تجهیزات و لوازم برقی بویژه انواع سیم و کابل و لامپ کم مصرف و لوله و داکت برق در شهرسمنان تاسیس شد .مجتمع تولیدی صنعتی صنایع کابل سمنان در سال 1386 با اهدف :ایجاد زمینه های شغلی در راستای سیاستهای اشتغال زایی و توسعه صنعت و تولید تجهیزات و لوازم برقی بویژه انواع سیم و کابل و لامپ کم مصرف و لوله و داکت برق در شهرسمنان تاسیس شد .مجتمع تولیدی صنعتی صنایع کابل سمنان در سال 1386 با اهدف :ایجاد زمینه های شغلی در راستای سیاستهای اشتغال زایی و توسعه صنعت و تولید تجهیزات و لوازم برقی بویژه انواع سیم و کابل و لامپ کم مصرف و لوله و داکت برق در شهرسمنان تاسیس شد . مجتمع تولیدی صنعتی صنایع کابل سمنان در سال 1386 با اهدف :ایجاد زمینه های شغلی در راستای سیاستهای اشتغال زایی و توسعه صنعت و تولید تجهیزات و لوازم برقی بویژه انواع سیم و کابل و لامپ کم مصرف و لوله و داکت برق در شهرسمنان تاسیس شد .مجتمع تولیدی صنعتی صنایع کابل سمنان در سال 1386 با اهدف :ایجاد زمینه های شغلی در راستای سیاستهای اشتغال زایی و توسعه صنعت و تولید تجهیزات و لوازم برقی بویژه انواع سیم و کابل و لامپ کم مصرف و لوله و داکت برق در شهرسمنان تاسیس شد .

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا