اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

سیم و کابل سیمکو

سیم و کابل سیمکو

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
کابل های فشار ضعیف
کابل های فشار متوسط مسی و آلومینیومی
کابل های خودنگهدار فشار ضعیف و فشار متوسط
مدیر عامل :
 
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
تهران- خیابان شریعتی- بهار شیراز- پلاک 19
تلفن دفتر :
021-77529690
فاکس دفتر :
021-77505876
آدرس کارخانه :
جاده تهران رشت- 5 کیلومتری رشت
تلفن کارخانه :
013-33669071-5
فاکس کارخانه :
013-33669071
وبسایت :
www.simcocable.com
ایمیل :
info@simcocable.com
نمایندگان
 
نماینده اصفهان : بازرگانی افهام       32241800-031
درباره شرکت
 
شرکت سیمکو بدست دو بزرگ مرد در صنعت سیم و کابل ایران آقایان مرحوم میر اسماعیل قائدان و مرحوم محمود حاجی جعفری در سال 1347 با تولید انواع سیم و کابل فشار ضعیف در تهران پایه گذاری و شروع به کار نمود. در سال 1354 به منظور توسعه و استفاده از تکنولوژی مدرن به رشت منتقل و در زمینی به مساحت 150000 متر مربع، نسبت به احداث سالن‌های تولید، اداری و آزمایشگاهی با مساحت تقریبی 40000 متر مربع اقدام و با ظرفیت اسمی اولیه 15000 تن، به مرحله بهره برداری رسید.
در راستای نو آوری و خودکفایی صنعتی این شرکت از سال 1379 پروژه طراحی و تولید آزمایشی کابل فشار قوی 132 کیلوولت را در دستور کار خود قرار داد. نهایتا در سال 1381 باز هم به عنوان اولین تولید کننده ، موفق گردید کابل 132 کیلوولت را تولید نماید. سیمکو در سال 1382 با اخذ گواهینامه Type test از آزمایشگاه بین المللیKEMA در کشور هلند گامی دیگر در اثبات کیفیت برتر محصولات خود برداشته و با تأمین نیاز صنعت برق کشور باعث قطع وابستگی به خارج و بی نیازی از واردات این نوع کابل شده است .
در حال حاضر تولیدات متنوع کارخانه در شهرک‌ها، مجتمع‌های صنعتی، مسکونی، نیروگاه‌ها، کارخانجات، صنایع نفت و گاز، شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع، مجتمع‌های پتروشیمی، مجتمع‌های عظیم فولاد، نیروگاه‌های آبی، گازی و سیکل ترکیبی، صنایع سیمان و... مورد مصرف قرار می‌گیرد . واحد تحقیق و توسعه این شرکت در اجرای رسالت خود، اقدام به انتشار مقالات علمی و برگزاری سمینارهای توجیهی و همین طور برگزاری کارگاه‌های علمی جهت مصرف کنندگان عمده، برق‌های منطقه‌ای، شرکت‌های توزیع برق، دانشگاه‌ها و مراکز علمی و آموزشی نموده است .
محصولات
 
چارت کلی محصولات این شرکت به شرح زیر می باشد :

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا