اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

توسعه برق ایران

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
کابل های خود نگهدار فشار ضعیف
مدیر عامل :
 
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
تهران- سعادت آباد- بلواردریا- نبش چهارراه مطهری شمالی- پلاک-163 واحد8
تلفن دفتر :
021-88560490
فاکس دفتر :
021-88698824
آدرس کارخانه :
تهران- شهرک صنعتی شمس آباد
تلفن کارخانه :
 
فاکس کارخانه :
 
وبسایت :
www.iranpd.com
ایمیل :
info@iranpd.com
درباره شرکت
 
شرک توسعه برق ایران در سال1368 تأسیس و فعالیت خود را در کارخانه ای به مساحت 20 هزار متر مربع واقع در شهرک صنعتی شمس آباد آغاز تمود. در این راستا با دریافت گواهی استاندارد تولیدات این شرکت بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی در گروههای زیر به انجام می رسد. 1- تولید انواع کابل خودنگهدار 2- تولید انواع کابلهای آلومینیوم فولاد روکش دار فوکس ،مینک ،داگ ،هاینا 3- سیم آلومینیوم فولاد فوکس ، مینک ، داگ ، هاینا ، لینکس و... 4- تولید و توزیع انواع سیم و کابل فشار ضعیف وقوی. با توجه به آیین نامه های اجرایی شرکت مدیریت تولید،توزیع وانتقال نیروی برق ایران (توانیر) مبنی بر احراز حداقل استاندارد های الزامی تولیدکنندگان،این شرکت با تأیید انجام آزمون های نوعی و طراحی مطابق با استاندارد های مربوطه و همچنین با تأیید تجهیزات آزمونهای جاری ساخت و برنامه کنترل کیفیت موفق به دریافت گواهی های مطابق با استاندارد های تولید از شرکت مذکور گردید. و موفق به کسب گواهی نامه ISO9001:2008 و هم چنین دارای تائیدیه از شرکت توانیر و کلیه شرکتهای توزیع برق در کل کشور
محصولات
 
کابلهای خود نگهدار
هادی هوایی روکشدار
هادی سخت هوایی مسی
هادی آلومنیوم فولاد

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا