اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

سیمکاتک

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
مقره های سیلیکونی کششی و سوزنی
برقگیر 20 کیلو ولت
مدیر عامل :
علی رمزی
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
جاده دماوند- خیابان اتحاد- خیابان هفتم غربی- پلاک 10
تلفن دفتر :
021-77348623-77339630
09124076582
فاکس دفتر :
021-77326833
آدرس کارخانه :
 
تلفن کارخانه :
 
فاکس کارخانه :
 
وبسایت :
www.simcatec.com
ایمیل :
info@simcatec.com
نمایندگی ها
 
نماینده اصفهان : فروشگاه گسترش نیرو جهش 09131294206
درباره شرکت
 
گروه صنعتی شرکت سیمکاتک (سلیم کار تکمیل) از سال 1377 همزمان با شکوفایی صنعت و تکنولوژی سیلیکون در کشورهای توسعه یافته فعالیت خود را به منظور تولید مقره های سیلیکونی و اجرای پوشش سیلیکونی بر روی مقره های سرامیکی و شیشه ای خط و پست آغاز نمود. متعاقبا به منظور گسترش فعالیت ها در سال 1381 خط تولید مقره های سیلیکونی تا رده ولتاژی 63کیلو ولت تحت لیسانس شرکت سدیور فرانسه راه اندازی گردید. در راستای توسعه و ارتقاء دانش فنی در سال 1392 با همکاری شرکت سینو پس از گذراندن تمامی آزمون های طراحی ساخت و نوعی در آزمایشگاه های معتبر داخلی و خارجی و اخذ تاییدیه توانیر خط تولید انواع مقره و اسپیسر بین فازی تا رده ولتاژی 400کیلو ولت و برقگیر تا رده ولتاژی 63کیلو ولت را با ظرفیت تولید سالانه 400/000عدد با حضور مدیران و کارشناسان و مشاوران وزارت نیرو و صنایع افتتاح و با موفقیت شروع بکار نموده است. اعضاء این شرکت از کارشناسان مجرب و متخصصین در امر شبکه می باشند که در قالب چند تیم تخصصی و مشاوره گرد هم آمده تا بتوانند با ایده ها و طرح های نو گامی موفق را در زمینه پیشرفت صنعت برق میهن عزیزمان بردارند.
محصولات
 
پوشش سیلیکون رابر RTV
مقره های راه آهن برقی
مقره های کراس آرم
مقره های کششی خطوط انتقال
مقره های سوزنی خطوط توزیع
مقره های کششی و آویزی خطوط توزیع
مقره های پست
برقگیرهای سیلیکونی توزیع
برقگیرهای سیلیکونی خطوط انتقال
برقگیرهای پست فشار قوی
اسپیسرهای بین فازی
فیوز کات اوت

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا