اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

زرین بلور سپاهان

اطلاعات شرکت
شماره ثبت :
نوع فعالیت :
حباب چراغ لاک پشتی
مدیر عامل :
اطلاعات تماس
آدرس دفتر مرکزی :
اصفهان- شهرک صنعتی منتظریه- خیابان قادری شمالی
تلفن دفتر :
031-42290772
09131112785
فاکس دفتر :
031-42290642
آدرس کارخانه :
تلفن کارخانه :
فاکس کارخانه :
وبسایت :
www.isfahanglass.net
ایمیل :
Info@Isfahanglass.Net
درباره شرکت
شرکت زرین بلور سپاهان با بیش از 25 سال سابقه عملکرد درخشان در تولید انوان شیشه های صنعتی اعم از روشنایی و خیابانی با کیفیت بالا و قیمتی مطلوب با کادر مجرب و دوره دیده توانسته است با ارسال محصولات خود به شرکتهای داخلی و ادارات برق کل ایران در ظرف چند سال اخیر در زمره واحدهای منتخب صنعتی قرار گرفته و به اخذ تاییدیه عملکرد نائل گردد. در حال حاظر این واحد صنعتی آمادگی خود را جهت حضور در بازارهای جهانی فراهم آورده، امید است به یاری خداوند متعال برگ زرینی در تاریخ صنعت کشور بر جای گذارد. این واحد صنعتی در راستای اطلاع و ایجاد زمینه های مناسب جهت خدمت به مصرف کنندگان محترم در عرضه و معرفی محصولات خود اقدام به معرفی این محصولات نموده است. لذا این شرکت آماده پذیرش هرگونه سفارش در زمینه تولید شیشه های صنعتی میباشد.

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا