اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

اصفهان کلید

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
کلید فیوز گردان و تیغه ای
مدیر عامل :
 
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
اصفهان- خیابان بزرگمهر- ساختمان میرداماد- طبقه سوم- واحد22
تلفن دفتر :
031-32644066-7
فاکس دفتر :
031-32641677
آدرس کارخانه :
شهرک صنعتی جی(فرودگاه)- انتهای خیابان چهارم- پلاک 113
تلفن کارخانه :
031-35720457-35722320
فاکس کارخانه :
031-35722321
وبسایت :
www.isfahankelid.ir
ایمیل :
 
درباره شرکت
 
در سال 1371 هجری خورشیدی با توجه به رویکرد مثبت مسئولین کشور به شکوفایی صنعت داخلی و در راستای خدمت به صنعت برق کشور، بر آن شدیم با کمک و مساعدت تابلوسازان برق صنعتی استان اصفهان، شرکتی تولیدی جهت تولید تجهیزات برق صنعتی با نام شرکت تولیدی صنایع برق اصفهان کلید تأسیس نماییم. در بدو تاسیس شرکت، دو هدف کوتاه و بلند مدت را همواره مد نظر قرار دادیم. هدف اولیه و کوتاه مدت که همان تولید و ورود به بازار صنعتی داخل بود با توجه به عنایات حضرت دوست و تجارب و تخصص پرسنل خود در اولین سالهای تأسیس شرکت محقق شد. هدف بلند مدت دستیابی به صنعت خودکفایی، تولید محصولی قابل رقابت با مشابه خارجی و مطابق با آخرین استانداردهای ملی و بین‌المللی و در نهایت ورود به کشورهای خارجی بود نیز با توکل بر ایزد منان و عینیت بخشیدن به عبارت « ما میتوانیم » محقق شد. هم اینک شرکت تولیدی صنایع برق اصفهان کلید با ارتباط و مراودات گسترده با مهمترین و عظیم ترین مؤسسات آزمایشگاهی داخل و خارج از کشور ضمن تطبیق تولیدات خود با آخرین ویرایش استانداردهای مربوطه، با حساسیت خاص نسبت به برقراری و اجرای دستورالعملهای کنترل کیفیت با راه اندازی بخش R&D نسبت به تولیدات جدید و بهینه سازی تولیدات خود اقدام نموده است. اخذ گواهینامه های معتبر داخلی و خارجی در سیستم مدیریت کیفیت و تولیدات در راستای این سیاستهای از پیش تعیین شده می باشد.
هدف اصلی شرکت حضوری فعال و موثر در بخش تولیدات صنعت برق بود از این رو در شروع فعالیت شرکت تولید کلیدفیوزهایی با مواد عایقی از جنس باکالیت آغاز و در ادامه تولید پایه فیوز، مقره اتکایی و ... نیز در خط تولید شرکت قرار داده شد. با توجه به درخواستهایی که از شرکتهای توزیع و برخی از شرکتهای تابلوسازی مبنی بر استفاده از مواد عایقی BMC الیاف دار در تولید کلیدهای فیوزی به دستمان رسید ضمن بررسی و تحقیق در مورد این نوع مواد عایقی، این مواد به موازات مواد عایقی باکالیت در چرخه تولید شرکت قرار گرفت و بدین ترتیب تولید کلیدهای فیوزی در چهار رنج آمپری و در نوع مواد عایقی گسترش یافت. همراه با پیشرفت صنعت برق در ایران و نیاز کارخانجات و شرکتهای مختلف کشور لزوم همراهی با این پیشرفت اجتناب ناپذیر می نمود به همین دلیل در اوایل سال 1380 ساخت و تولید کلیدهای جدیدی بنام کلیدهای گردان فیوزدار یا همان کلیدهای قابل قطع زیر بار آغاز و در سال 1383 به بازار مصرف عرضه گردید.
محصولات
 
 
کلید فیوز با مواد عایقی باکالیت
کلید فیوز با مواد عایقی BMC
کلید فیوز گردان ساده
کلید فیوز گردان جدید
کلید گردان بدون فیوز

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا