اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

الکترو نیرو تابان کنترل ( نت کو )

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
یراق آلات کابل خودنگهدار
مدیر عامل :
 
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
 
تلفن دفتر :
 
فاکس دفتر :
 
آدرس کارخانه :
کرج- کمال شهر- انتهای خیابان رباط ماشین- خیابان کمال زاده- پلاک 8 و 10
تلفن کارخانه :
026-34763228
فاکس کارخانه :
026-34763157
وبسایت :
www.netcoiran.com
ایمیل :
info@netcoiran.com
نمایندگی ها
 
نماینده اصفهان: کوی ولی عصر- خیابان استاد شهریار- خیابان شیدای اصفهانی- کوچه 8
تلفن : 36630905-031    فکس : 36611265-031
درباره شرکت
 
شرکت مهندسی الکترو تابان کنترل از سال 1388 با هدف تولید و تامین اقلام کثیر المصرف شرکت های توزیع نیروی برق فعالیت خود را آغاز نمود. در همین مسیر و با توجه به گسترش روز افزون شبکه های کابل خود نگهدار، تولید انبوه یراق آلات شبکه مذکور مطابق با تکیه بر استاندار CENELEC ردیف های 50483 EN را به انجام رسانید.
با توجه به اعمال تحریم های بین المللی و کاهش کیفیت مواد اولیه موجود در داخل کشور، جهت تهیه ملزومات مورد نیاز تولید که مقدار بسیاری از آن طریق واسطه و بصورت اقلام وارداتی در اختیار شرکت قرار میگرفت، اقدام به راه اندازی دپارتمان بازرگانی خارجی نمود و موقق گردید ماتریال مورد استفاده خود را بخصوص در بخش پلیمرهای مهندسی از قبیل Polyamind وTPE وTPV را از بهترین برندهای کشورهای اروپایی وارد نماید. در حال حاضر این شرکت با تامین 60 نیاز شرکت های توزیع به بزرگترین برند تولید کننده یراق آلات شبکه کابل خودنگهدار فشار ضعیف به فعالیت خود ادامه می دهد.
محصولات
 
 
کانکتور های نفوذی
کانکتور های اتصال دهنده
کلمپ ها
ابزار آلات و تجهیزات

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا