اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

فراورده سازان شایان

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
انواع یراق آلات
مدیر عامل :
 
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
تهران- خیابان آزادی- ابتدای بزرگراه یادگار امام- خیابان تیموری- حدفاصل خیابان شادمان و یادگار امام- کوی آرام شماره 59- طبقه دوم
تلفن دفتر :
021-66005523-66027171
فاکس دفتر :
021-66040379
آدرس کارخانه :
تهران- جاده ساوه- سه راه آدران- شهرک زواره ای- خیابان شماره 3- پلاک 23
تلفن کارخانه :
021-56584191-5
فاکس کارخانه :
 
وبسایت :
www.fs-shayan.com
ایمیل :
info@fs-shayan.com
درباره شرکت
 
شرکت فراورده سازان شایان تولید کننده پیچ و مهره و یراق آلات انتقال و توزیع نیروی برق با چندین سال سابقه در امر تولید نیازهای شرکت های انتقال و توزیع نیروی برق در سراسر ایران اکنون به نامی آشنا و عنوانی معتبر در عرصه تولید کنندگان و مصرف کنندگان کالاهای مورد نیاز صنعت برق تبدیل شده است. اینجانب غلامحسین محمودیان مؤسس و بنیانگذار این واحد تولیدی پیوسته تلاش خویش و همکارانم را معطوف به دو مؤلفه کیفیت و سرعت در امر تولید و نهایتاً رضایت مدیران و مهندسین و استادکاران صنعت انتقال و توزیع برق نموده و همواره در برآورده کردن آرزوهای ملت بزرگ ایران برای خودکفایی و استقلال صنعتی کوشیده ام. اگرچه راهی دشوار پیموده شده ولی اطمینان دارم که ادامه راه دشوارتر خواهد بود و اگرچه موفقیت هایی کسب شده ولی بی تردید موفقیت های بزرگتری در انتظار ماست.
بدور از شرافت حرفه ای خواهد بود اگر سهم عمده تلاشگران صنعت برق، در بهبود کیفی محصولات این واحد تولیدی را به زبان نیاورم و باید خاطر نسان کنم که ما این پیشرفت را اگرچه ناچیز است، مدیون رهنمودها و انتقادات و نکته سنجی های مدیران و مهندسین و استادکاران صنعت برق بوده و هرکجا که دری به روی محصولات ناشایست ما بسته شده، روزنه هایی به سوی کالایی مرغوب تر و کیفی تر ما گشوده شده است. ما از نقادی های فنی مصرف کنندگان محصولاتمان نرنجیده ایم و همواره کوشیده ایم تا نه تنها مصرف کنندگان، بلکه تولیدکنندگان همکار نیز به تولیدات ما افتخار کنند. چرا که خود نیز همواره تحسین گر تولیدکنندگان کالاهای مرغوب ایرانی بوده و هستیم.
آزمایشگاه های معتبر و مورد تأیید وزارت نیرو امکانات مناسبی را جهت تست انواع محصولات صنعتی فراهم نموده است و واحد کنترل کیفیت شرکت فراورده سازان شایان امکان استفاده از آن امکانات را در دستور برنامه های کنترل کیفیت تولیدات خویش قرارداده و به شکل ادواری، گزینش و گاهی نیز بنا به درخواست سفارش دهندگان، اقلام در جریان ساخت و ساخته شده را مورد آزمایش های مختلف قرار می دهد.
محصولات
 
انواع پیچ و مهره
انواع راک و راس تیر
انواع کلمپ ها و کانکتورهای مسی
انواع کلمپ های آلومینیومی
انواع کراس آرم ، پشت بند ، بازوی چراغ ، سکوها ، پایه های فلزی و دکل ها
انواع وینچ کلمپ
انواع زنجیره بشقابی
انواع کلمپ انتهایی ( کششی) و کلمپ جمپر تولید شده به روش دایکاست
لوازم زنجیره بشقابی ساخته شده از چدن داکتیل ساکت آی (کله گاوی)
ساخت انواع پیچ و مهره و انکربولت با قطر و طول های مختلف
ساخت انواع پایه های فلزی چند وجهی و تلسکوپی
ساخت انواع سازه های فلزی ، کراس آرم و سکوی ترانس

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا