اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

داراکار

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
انواع لوله پلیکا
مدیر عامل :
 
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
اصفهان- خیابان شیخ بهایی- مقابل بانک سپه- ساختمان موسق
تلفن دفتر :
031-32337702
فاکس دفتر :
031-32362100
آدرس کارخانه :
اصفهان- اتوبان ذوب آهن- شهر ابریشم
تلفن کارخانه :
031-37442227
فاکس کارخانه :
031-37442227
وبسایت :
www.darakar.com
ایمیل :
info@darakar.com
نمایندگان
 
نماینده اصفهان :
کریم امامی                             35217978-031
مهدی و امیر شاهی       35310329-32288349-031
درباره شرکت
 
شرکت داراکار از سال 1352 در صنعت لوله های سخت و شیلنگ های پی وی سی مشغول به فعالیت می باشد. در حال حاضر تولیدات این شرکت شامل لوله و اتصالات سخت پی وی سی (U – P.V.C Pipes and Fittings) از سایز 20 تا 500 میلیمتر جهت مصارف فاضلابی، آبرسانی، برق و مخابرات و همچنین شیلنگ های تک لایه و چند لایه تقویت شده پی وی سی(Reinforced Plasticized P.V.C Hoses)از سایز1/4اینچ تا 2 اینچ می باشد.این شرکت تاکنون توانسته با توجه به توانمندی های خود به عنوان صادر کننده نمونه، واحد نمونه استاندارد و همچنین تولید کننده برتر سال معرفی گردد.
در طول فعالیت این مجموعه تولیدی، اساس کار بر پایه کیفیت ممتاز محصولات، نوآوری، قیمت مناسب و رضایت کامل مشتری بوده است. محصولات داراکار نزدیک به چهار دهه در بازار ایران حضور داشته و در طی این مدت تلاش مدیریت شرکت در جهت بکارگیری تکنولوژی روز و همچنین تربیت و بکارگیری نیروهای متخصص در جهت انجام تولید مطابق با استانداردهای روز جهانی بوده است. در حال حاضر تولیدات شرکت داراکار علاوه بر بازارهای داخلی، به کشورهای ایتالیا ، کویت، قطر، امارات متحده عربی، عراق، افغانستان، ازبکستان، قزاقستان، قرقیزستان و تاجیکستان صادر می گردد.
محصولات این شرکت بطور دائم توسط آزمایشگاه مجهز شرکت داراکار کنترل و مراقبت می شود. آزمایشگاه داراکار دارای گواهینامه آزمایشگاه همکار از اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران می باشد. همچنین کلیه محصولات شرکت داراکار دارای گواهینامه های بین المللی ISO 9001، ISO 14001و OHSAS 18001 از شرکت SGS سوئیس می باشد.

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا