اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

کیان ترانسفو

صنایع کیان ترانسفو نخستین تولید کننده  ترانسفورماتورهای روغنی از نوع پد مانتد ، کم تلفات با لوازم اندازه گیری فشار ضعیف ، دفنی و سوییچ خانه های روغنی با لوازم اندازه گیری فشار متوسط در ایران میباشد.

کارخانجات گروه صنایع کیان ترانسفو یکی از بزرگترین سایت های صنعتی ایران در زمینه تولید تجهیزات صنعت برق با پیشرفته ترین ماشین آلات روز دنیا  و با استفاده از دانش و تجربه متخصصان کارآزموده میباشد. در حال حاضر تولیدات جدید خود از قبیل پست های نیمه روغنی و خشک را با استفاده از تجهیزات گازی آغاز نموده و به بازار عرضه مینماید.

تولید انواع پست های کمپکت روغنی با تکنولوژی ترانسفورماتورهای Wound core و 3D Wound core برای نخستین بار در ایران یکی از افتخارات صنایع کیان ترانسفو در زمینه تولید محصولات  High Tech بشمار می آید.

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا